En dag kvar att leva
Om ni får reda på att ni har 24h på er kvar att leva, vad gör ni? Antagligen hade man blivit helt knäckt och inte kunnat göra mycket mer än att bryta ihop :S Men jag hade nog försökt spendera den tiden med dom man älskar, för att sedan ta självmord på nåt nice sätt när det börjar närma sig.
^ Smart sagt.
jag hade nog suttit och skrivit en massa.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
haha, roligaste i simpsons när doktorn berättar för homer att han bara har 24 timmar kvar att leva eller nåt sånt. dialogen går ungefär såhär: "So I only got 24 hours left to live!???" "Actually it's 19, sorry for keeping you waiting." Något sånt var det:D
fan vad lack man hade blivit :D
Procreate, receive compensation.
Jag hade blivit klart deppig.. Sen hade jag inte supit nej... Jag hade hmmm... Ja.. Vad gör man? :S
skjutit alla jag hata, sen leva livet de sista
hoes over broes ..
jag hade åkt till en djurpark och stulit en giraff. och sen hade jag ägnat alla mina sista timmar tillsammans med giraffen, och tagit med mig honom in i döden. the end.
Jag vill ha roligt , inte trevligt
jag hade sökt upp en viss brud o tillbringat mina sista timmar med henne o med min familj.. o med 5 min kvar att leva skulle jag ta alla droger som finns på en gång..!
Först hade jag skrivit in en hejdå-låt lite snabbt och spelat in, sedan skaffat nåt riktigt schysst weed o chillat me polarna, sen varit med familjen
A historian is a prophet in reverse
skapat en whoatråd där jag frågat vad folk skulle göra om de bara hade en dag kvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur många sånna här trådar finns det inte?.... Varit med min familj samt flickvän.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Jag skulle inte hinna skjuta alla jag avskyr på 24 timmar... Jag skulle nog automatiskt bara ligga o deppa den sista tiden, redan vara död innan dom här timmarna.. eller så skulle jag bestämma mig för att vänta o se om jag verkligen kommer att dö inom ett dygn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Omoral P17 Ja du kan ju alltid ta o länka till en om du hittar, för det gjorde inte jag..
^ Smart sagt.
Poker_face han har dock rätt, ämnet har diskuterats nästan lika många gånger som "finns det en gud" och "vad händer efter döden".
halsont Hmm aja, tänkte att det kanske borde ha diskuterats tidigare men hittade absolut inget när jag sökte :S Whatever.
^ Smart sagt.
typ 100ade tråden nu?
work some magic
typ 100ade inlägget som säger att det är det nu?
^ Smart sagt.
haha, word up poker_face :) när den ändå är uppe kan man ju fylla den med lite givande inlägg istället för att spamma att det har varit uppen innan. öhm, rätt svårt att säga såhär innan det har hänt, man vet ju inte riktigt hur man kommer må. det låter iaf rätt vettigt att tala om för folk att man älskar dom och räta ut en del frågetecken från svunna tider. jag försökte komma på nåt vettigt man hade kunnat göra, men på 24h hinner man fan ingenting. :(
work some magic
Brodin1 P18 uppenbarligen inte du heller. om du nu inte kan hitta nått som inte jag kan.
Vem är du? hans bästis?
work some magic
Brodin1 P18 Frågan är vem fan du är? leta upp en likadan trådjävel istället om du är så jävla mycket bättre på att söka? Jag har vart medlem längre än dig så tro inte du är nån jävla whoa-veteran som ska rätta allt o alla..
^ Smart sagt.
fan-jävel-jävla-jävla va arg du blir :( Och vad vet du om att detta skulle vara min första användare? Nej jag tänker itne söka, har ingen lust, men jag vet att det finns trådar om det här ämnet. En dag ska jag göra dig lycklig och söka upp dessa trådar så du kan sova gott.
work some magic
Brodin1 P18 Om du själv inte ens har sökt så hur fan ska du veta att det finns? Klart som fan jag blir arg när du betér dej som en idiot och förstör min tråd?
^ Smart sagt.
I got officially owned
^ Smart sagt.
jag hoppas att vi kan vara vänner endå?
work some magic
*skakar tass* ^^,
^ Smart sagt.
LOL rofl omg jag skulle nog fuckat lagen vad det än gällde.. sen skulle jag sagt till alla mina vänner att jag älskar dom och sen skulle jag ta självmord när jag hade samlat alla mina vänner så att det skulle bli dramatiskt och skrivas historia om det !
Om man skulle få reda på att man har 24 timmar kvar, är det verkligen så viktigt? Man har ändå levt sitt liv och på 24 timmar kan man inte göra speciellt mycket. Allt som jag önskat att jag hunnit med, det är försent för att tänka på sådant. All tid jag velat spendera med vänner och familj, det är försent när det ändå är 24 kvar. Jag hade nog ändå tagit mitt liv på direkten. Vill inte ändra mitt liv bara för att jag råkar ha få timmar kvar, jag vill se till att jag når mina mål när jag är i livet.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
de va väl en kille i U.S.A som fick diagnosen att han hade typ en månad kvar o leva så han sålde allt han hade o reste jorden runt o gjorde de han drömt om, sen när han kom hem visa de sig att det bara var en infektion, de enda han hade kvar va sina kläder.. vetifan hur de sluta, 24 timmar kvar? göra det man prioriterar högst
Arrangör
2007-05-13 11:41
Kolla igenom ett par säsonger sunset beach, mest för att det är dåligt, men även för att få tiden att gå.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
Skulle graffa , pissa från torn och shit , sen skulle jag smällt lite raketer (A)
Först drar man ju fram kaffebryggaren(lite surt att somna sista timmarna liksom). Sen så får man väl göra det bästa av situationen och göra saker man inte skulle göra annars. Hur kul hade det inte varit och köpa 25 pizzor och fylla dom med lakseringsmedel för att sedan slänga in dem hos grannhunden(aldrig gillat den). Slänga vattenballonger på alla småkids här ute sen när mamma eller pappa kommer så drar man en ballong i skallen dem med. Finns säkert mer men inget jag kan komma på.
That's just stupid.
Skriva brev till en person som borde få reda på sanningen.. Fegt men sant.
Skjutit så många plitar ja hade kunnat
Du vet inte mannen!
Fan, de finns endå ett liv efter, elr hur?? haha jag hade skrivit en bok, och bett till gud och till tupac, och guuud :P jag hade dött av iver..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag skulle vara med alla nära och kära, sen så skulle jag definitivt se till att jag sov när jag dog. Patetiskt av, vem det nu var, att säga att man skulle knarka med sina kompisar.
Signatur får rum här
"+ att du är gay.." haha..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag skulle vart med min flickvän och mina vänner. Förmodligen gjort alla de där sakerna som jag inte riktigt vågat innan.
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
Hade nog fixat ihop så hela dagen är soft soft, eller kanske ägna sista timmarna åt o plocka nån snubbe som man ogillar..? Typ E.T
fan vad jag stör mig på folk som säger - hur många såna här trådar finns det inte? om de är så ansträngande för er med såna här trådar gå inte in på dem
elr så skulle du bara blivit psykisktskadad dömd..
Men jag hade nog försökt spendera den tiden med dom man älskar, för att sedan ta självmord på nåt nice sätt när det börjar närma sig . Varför det om du ändå ska dö?
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Moderator
2007-07-09 16:46
hade sätt till att hinna göra allt jag vill som tillexempel rida en ROSA elefant (är samlare på såna porslin figurer och gosedjur) bada i en popcorn maskin, spela dumma spratt med alla fyllon hmm testat öl sovit sen dö elr nått sånt:P
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Spendera den med dom man älskar och avsluta med att avlossa på alla som tillhör den motsatta skaran.
Shooo bree
"Men jag hade nog försökt spendera den tiden med dom man älskar, för att sedan ta självmord på nåt nice sätt när det börjar närma sig ." "Jefe P3 Varför det om du ändå ska dö?" Därför att då får man bestämma själv HUR man vill dö :) Lätt att jag hellre skulle hoppa ut från ett flygplan och se marken komma närmare och närmare, typ som i slutet på filmen "Crank", då du inte heller kommer hinna känna av någon eventuell smärta.
^ Smart sagt.
jag skulle måla massa tavlor som mina nära o kära skulle få så dom blir rika... hmm
Jag skulle nig hoppat från ett högt berg, så att jag tajmade det så att 2 sekunder innan jag landade så dör jag. Så slipper jag undra om jag kommer känna något.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
jag skulle ringa till 112 och bara driva med dom, sen skulle jag fixat PA dollar från mitt abonemang och gett till kompisar eftersom ja´g inte skulle behöva betala tillbaka. sen till sist skulle jag baxa en fin bil, kanske ford focus och krocka i en stor villa.
Sajjkziii yaoooo