I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan inte fatta att jag står ut med människan.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-03-29 20:09

Kan inte fatta att jag står ut med människan.

Jag tror att jag har skrivit en tråd förut här fast den blev bortglömd, jag börjar på att bli less på människan. Det enda hon har på huvudet är "Finland" verkar det, allt annat existeras inte. Jag gillar människan för övrigt när hon inte babblar om Finland.

Jag är inte less på att hon pratar om själva landet, men just nötningen dag in och ut går mig på nerverna. Inget annat existeras, alla Historia uppgifter hon har lämnat in har bara handlat om det.

Det må hända att jag är samma sak om Ryssland, bortsett mitt account så kan jag åtminstone skriva/prata om något annat än om landet. Ok att jag läser om Rasputin just nu, MEN jag har läst andra böcker också. Ok att jag kan slänga ut ryska ord, MEN det sker INTE hela tiden.Snarare sagt aldrig. Några klasskamrater har vunnit resecheckar idag och fick frågan vart dom skulle tänka sig resa, gissa vem som S-K-R-E-K "Finland?"

Jag har inget emot Finland för övrigt, men att hon just måsta nöta om det blir en förpestning av landet. Ingen vågar säga ifrån, för om någon gör det så tror jag seriöst att man kanske förstör hennes liv. Hon har goda framtidsplaner att flytta dit så om jag skulel råka säga det så kanske hon inte gör det alls. Finland betyder allt för henne skulle jag tro.

Jag hoppas att ni förstår mig, det här har pågått i 2-år :)

Jag vill bara veta av er Whoaiter om känner någon som gör likadant och om ni ahr vågat säga ifrån?

Jag minns när jag bara pratade om tv och dataspel på rasterna under 7-9:an, när en av mina kompisar sa ifrån så dämpade jag med det :)