I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

omställning efter förhållande

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-03-15 19:28

omställning efter förhållande

nu är det så att jag precis avslutat ett 1,5 årigt förhållande. vi träffades i princip varje dag. inte så att vi bara var med varandra utan vi levde liksom våra liv tillsammans, gjorde allt man gör utan pojkvän men tillsammans.

nu känner jag mig himla lost. jag saknar honom visst men det är inte det största problemet. det är hela omställningen. vad finns det för tips när man bara vill bli kramad på natten, bli uppskattad,  klappad, skrattas ihop. hur kan man bli av med den känslan utan att behöva ragga nytt manskött för att man inte klarar att va själv. jag vill inte va en sån som inte klarar sig själv för det gör jag och jag gillar det. men då och då får jag bara sån saknad av nån bredvid mig.

jag är redan mkt me kompisar, jobbar, sysselsätter mig. men det känns så konstigt. det är skönt att vara singel, men jag saknar närhet. är ju så van vid den...

hur var det för er efter ett lite längre förhållande när det tog slut? hur handskades ni med saknaden av närhet?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.