I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksbekymmer (Behöver råd)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-03-09 07:17

Kärleksbekymmer (Behöver råd)

Ja är så här att för en dag sen var mitt liv helt perfekt, Jag snackade med en tjej som jag tyckte väldigt mycket om över på msn och sms, vet vem hon är och hon bor nära mej och går på samma skola så var hur sugen som helst på att träffa henne IRL, (hon verkade också för den delen tycka om mej) MEN!

Vad händer den kvällen när man tycker att allt är perfekt, jo man går in och läser hennes blogg där det står typ;

"Fan, asså förlåt mig. Men jag vet inte vad jag vill. Eller jo på ett sätt vet jag.
Jag vill att det ska säga "klick". Förlåt men jag vet inte om det kommer säga klick..
Men men. förlåt . Jag saknar honom faktiskt. :'(
Jag vill inte sakna han, but I do...
Aja , tiden läker sina sår. Men man går ju och hoppas att han ska ha ändrat sin uppfattning.
"Att det kommer att funka." Men såhär kan jag inte hålla på och tänka eller kan jag ?
"

Så det där att hon inte vet vad hon vill syftar ju naturligtvis på mej, men det jobbiga är att hon skriver att hon vill att det ska säga "klick".


Jaja hur som helst kanske jag blir för upprörd men det värsta är att dagen innan skickade hon asfina sms till där hon skrev att Jag var för underbar och att hon tyckte jag var än av dom bättre personerna så varför ändrar hon sej helt plötsligt? Visst hon har nyligen gjort slut med en men för det! Om hon inte riktigt vet vad hon vill så ska hon inte skicka sms där det står att man är bland den bästa personen hon träffat m.m

Så vad tycker ni Whoa?
vad ska jag göra? Ska jag avakta, ge henne lite tid å bestämma sej eller bara dissa henne totalt? Orkar inte vänta på "klicket".  Ruskigt less nu . .

/Fronh

Live Hard, Die Young