I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ska jag göra ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-03-01 21:06

Hur ska jag göra ?

Ännu en problematiktråd som behandlar ämnet "kärlek".

Det som har hänt är att jag har kilat stadigt med en tjej i något runt 3 månader.
Ni vet hur det är: Mys på café, mys på bio, mys hemma o.s.v. Vi pratar väldigt mycket om olika saker och håller på att lära känna varandra riktigt bra (vi har känt varandra länge, men inte särskilt bra).

Nu till problemet: I lördags så va hon ute och hon blev uppstrulad av nån snubbe. Fick reda på det igår och vi bytte lite sms, vilket ledde till att jag märkte hur mycke hon ångrade sig.

"Han kysste mig, och jag gjorde fel som inte gick iväg. Det var ett misstag. Va inte arg på mig, snälla va inte de" är ett av hennes sms.

Jag såg även i skolan idag hur mycket hon ångrade sig när hon inte ens kunde förmå att se mig i ögonen när jag gick förbi henne.
Hur som så är man en gentleman, så jag smsade o frågade om hon skulle ha skjuts hem, vilket hon ville. Det sas dock inte mycket i bilen.

Så, kära whoaiter... Vad fan ska jag göra ? Ska jag "ge henne en andra chans" eller gå ut på jakt igen ? Gillar verkligen tjejen. Hon har en underbar personlighet.