I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Riktigt galet! Egna erfarenheter?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-02-12 18:23

Riktigt galet! Egna erfarenheter?

Tjaou natten mellan igår och idag drömde jag nått så jävla äckligt,

Följande,

Jag hängde med en polare, ska inte nämna namn, men vi skulle gå och köpa heroin, vi gick ut med tylösands vägen, och han hade snott en tre hjuling till mig för vi skulle komma dit fortare,
men jag slängde den för vi var jagade av ägaren, när vi kom fram till videomix på alet Lägg märke till (Videomix) DET FINNS INTE ENS PÅ ALET, men han vi skulle köpa av är en känd heroinist i stan, vi gick på hans rum, där satt han och en annan, den andra persoen börja skjuta på mig med kolsyre pistol, :S sen var vi vänner, sen kom heroinstens farsa och en annan polare, vi börja mecka litta spliff och chillade och sånt, sen hämta heroinistens farsa, heroinet, och dom börjar snorta och sånt, sen började vi skriva konstiga kvitton på nån slags typewriter, Skit keff :S Helt plötsligt var vi på en lek plats, och då flippade heronisten på mig, men han kunde inte göra nått han bara trilla hela tiden och en av mina polare, kastade snö i hans ansikte :S
Det var nått i den här drömmen som skrämmde mig så, jag vaknade, trodde jag, jag sa till mig själv i den andra drömmen, BARA 4a minuter senare förstog jag att allt var en drömm, och sen vakna jag igen av att jag var på mitt rum, jag andades ut, men käne mig helt cp i huvet, typ aff det var skummt,
Vad kan det betyda, det kände som om drömmen var ihopkopplad med andra liknande drömmar kanske en fortsättning,? var det mig själv jag fruktade var det jag och heroinet i frammtiden, vet inte asså?! men det närmaste jag kunde komma på var att heroinisten på minner om en av mina bästa vänner,

har ni själv drömt något ni har fruktat eller inte kan förklara? vad tror ni om min dröm?
Det kanske inte låter så specielt, man brukar juh drömma knasiga saker, men det var nått specielt med den här drömmen!



PEACE

//Crooked//