I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-02-11 01:10

Relationer

Har tänkt på en sak jävligt länge.. men vettifan om de blir rätt nu för jag e så sjukt trött..

När man är tillsammans med någon, så brukar (jag) typ ge allt jag har, jag är för snäll.. så folk kan behandla mig som en liten skit för "hon kommer ju alltid tillbaka". Träffar kanske fel människor, men många skiter i och verkar inte förstå att man sårar en annan person?
Beror väl på vad man gör.

Man kan säga så mycket men sedan gör man precis tvärtom. Hur kommer det sig? Kanske att man vill ha kvar kakan men ändå äta av den? eller hur man nu säger de..

Hur funkar de egentligen o va kk? Tänk dig att den ena personen tycker om den andra, men den andra skiter i vilket.

Alla personer är ju olika
Äh jag vettefan vad jag nyss skrivit men aa skriv på

Särskrivning nr 1..

2007-02-11 01:16
Hur funkar de egentligen o va kk? Tänk dig att den ena personen tycker om den andra, men den andra skiter i vilket.

det där lär inte funka

men, varför går du tillbaka om du behandlas som skit?
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2007-02-11 22:02
Det handlar om att ge och ta. Glöm inte att ta... Om du vill ha. Det är så det ska va. Varenda da. Det blir jätte bra. Komihåg vad jag sa.

2007-02-11 23:11
haha de rimmade fint.. jupp men ibland när jag inte "får" så ger jag för mycket för att jag ska få nått men sen får jag ingenting ändå. kanske missuppfattas

2007-02-12 01:09
Nu vet jag inte om jag fatta allt..

Men om du känner att du ger, o inte får..

Så ska du "dissa" den som du inte får av..
Så kmr han krypa efter dig.

Peace
Highfive anyone, anyone?

2007-02-12 17:41
:( Usch.
Jag är egentligen personen som inte ger, jag är för osäker i sådana förhållanden, jag försöker att inte ge för mycket eftersom jag är rädd för att det svider mer in the end om du förstår mig.

Men annars håller jag med Niito, finns för mycket människor som utnyttjar andra i sådana situationer. Du tar ju skada något så oerhört.. :/ Good luck in the future.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-12 17:46
Kan känna igen mig lite i det du säger om att ge, ge mer i hopp om att få ngt och inte få ett piss. Har dock inget tips eller svar på problemet.. radera hans nr? Lägg på när han ringer. Bit ihop och gråt hellre än att gå tillbaka.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-02-12 17:52

"Det handlar inte om att ge och ta.. Det handlar om att ge och få..."

kloka ord :)

kärleken till pengarna är roten till problemen.

2007-02-12 18:34
Gift dig med mig så lovar jag att vara snäll ett tag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-12 18:44
spacecake

Du kan inte ge utan att någon får.
Om du ger så är det logiskt att någon samtidigt får. Men vad hände med ta?

Seen? I overstand you! =)

2007-02-12 19:02
mantis
ja.. där sa du ju det! man ger och den andra får.. och vice versa. man ska inte behöva ta, man ska få..

:)
kärleken till pengarna är roten till problemen.

2007-02-12 21:37
Man måste ju ta emot. Annars faller äggen och krossas i backen.

2007-02-12 21:47
CaptainOi

Haha okej bara ett tag?

2007-02-12 21:55
Haha okej en längre stund då :D

2007-02-12 22:14
Wiiie :) Ta väl hand om mig

2007-02-12 22:38
varför inte bara skita i alla som behandlar dig som skit? ge dom en redig jävla höger och visat att det är fel jävla jävel å jävlas med!

2007-02-13 14:56
Haha ja hade du bott här i närheten hade jag minsann tagit så väl hand om dig att du blivit less :)

Men för att vara lite seriös ett tag, om folk skiter i dig.
Ja då är det bara att skita i dem. Det kan kännas hårt men det är det enda rätta i slutändan.

2007-02-13 15:18
Varför ska det ens kännas hårt att skita folk som behandlaren en illa? Bara att skita fullständigt i dom och ha ett leende och gå vidare, finns alldels för många människor för man ska låta sig bli illa behandlad av någon.
You can't fool all the people all of the time.
But if you fool the right ones, then the rest will fall behind.

2007-02-16 23:00
Man skaffar sig partners som man tycker att man förtjänar.
En person som speglar de man tycker om sig själv innerst inne.
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva