I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är du trött på Sverige?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-02-08 09:39

Är du trött på Sverige?

Jag har väll mest känt på senaste tiden, att allting bara handlar om pengar, pengar arbete på arbete och högskola och sen en andra jävla massa skolår för att sedan kunna få ett ruttet jobb på ICA, Jag är så jävla trött på den vite mannens jävla ha begär, sättet sammhället stöter ut behövande männsikor och att alla bara tänker på sig själva (SJÄLVKLART DRAR JAG INTE ALLA ÖVER EN KAN)

men jag menar jag känner inte att jag är född för att klara den här stressen, jag förstår inte vad framgång är, hur det kan göra en männsika lyckligare att käna 300000 om året?! det låter fullkomligt Skadat, så man kan köpa sig en en fuckin volvo, hund ETC klart måste man ha cash för att överleva, :S men varför i en sån överdriven form?
Nej jag själv känner hmm jag skickar pengar till folk som behöver kan jag mätta 10 barn för hundra spenn så med glädje,

Sen har jag själv i princip avsagt mig från att leva i samhället, Jag är artist, har hållt på med hiphop poesi i dryga 8 månader,

jag har inte tänkt att käna stora pengar på detta utan bara så att jag överlever, ska jag vara ärlig hade jag heldre fått mat för musiken, NÄ FUCK BABYLON SÄGER JAG BARA!


"När den vite mannen har hugt ner det sista trädet och fångat den sista fisken kommer dom att fatta att man inte kan äta pengar"
Nått indiantal,


DÖD ÅT DEN JÄVLA IDIOTEN SOM KOM PÅ ATT MAN KAN JU KÄNA PENAGR PÅ DET HÄR!

Fred och kärlek

//Crooked//