I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-31 23:10

Kaos

Hej
under 2 månader lärde jag känna en tjej, vi jobbade utomlands så umgicks varje dag.
efter det började vi hålla på några helger i rad och så.
inte så mycket men vi började hålla på.
då åkte hon iväg, asien runt.
kul kul, hon skriver att hon älskar mig o dittan och dattan.
idag så klarade ja inte mer helt ovetande, och frågade om hon gjorde något med någon annan.
hon sa att hon hade strulat med 2 killar.
ja frågade, låg ni? hon sa nej.
en bodde på samma hostel och hon strulade me honom 3 dagar i rad. hur stor är inte chansen att dom sov tillsammans?
jag har aldrig gillat någon, aldrig ens haft ett riktigt förhållande.
nu kändes det verkligen som om detta va de rätta, eftersom att ja aldrig kommit en tjej så nära på kompisplanet heller.
men frågan är, låg hon me killarna?
hur ska ja lita på att hon inte gjorde det om hon inte ens sagt något innan, utan att ja fick klämma fram det.
hon sa också att livet va helt annat där, alla killarna är ute efter en sak och dittan och dattan.
hade jag kunnat hade ja skitit i henne, men jag kan inte.
jag blir helt knäpp utav det här, det är första gången jag ens får för mig och öppna mig för en tjej sen blir det så här.
ska man skylla på asien?
hade det varit omvända kort hade det kanske varit jag som strulat runt, jag strulade me en tjej när hon var borta.
men det slog mig dagen efter, och jag tänkte aldrig mer.
uppenbarligen tänker inte hon så.
hon säger att hon älskar mig.
jag blir så förvirrad, efter jag pratat med henne är jag glad.
men men ba tanken på dittan och dattan så spårar jag ur.
HJELP!

Why you little..

2007-01-31 23:19
asso sånna saker är knas hadfe det varit jag hade ja skitigt totalt i tjejen men de e ju inte så lätt men blir oftast bäst så annars går man bara o mår dåligt såå mitt råd skiit i henne hitta nån annan

2007-01-31 23:22

mm.. men det är ju inte så lätt.. fan va ja önskar det var det..  när vi har haft sån kontakt också, varje dag, sms, mail, telefon. hela tiden. sen nu att läsa mailen blir man ju yr.
hon sa idag, att hon älskar mig igen, att jag är speciell.. men jag vet inte om killen sitter gämte, det som är frustrerande.
ähh fan ja vet varken in eller ut.

Why you little..

2007-02-01 00:02
Har varit med om en ungefär likadan situation..
Började umgås med en tjej .. strulade, lite till osv..
Sen gick hon och höll på med en annan kille en kväll..
och jag blev förbannad, ledsen och allt. Pratade med mina kompisar och frågade vad dom tyckte att jag skulle göra, dem tyckte att jag skulle ge henne EN till chans. Vilket jag gjorde och nu har vi varit tillsammans i mer än ett halvår och vi har det bra. Kan verkligen lita på henne nu och hon är jättekär, hon pratar nästan inte ens med andra killar nu..

Men som sagt, follow your heart man!
Fred.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-01 00:08
Alltså det gick längre än strul, vi var så gott som tillsammans*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-01 00:16

Okej, tack mannen!
Jo jag är säker på att vi skulle funka tillsammans och så.
Men det är denna tiden som är den svåra då hon är iväg och man är hemma och inget kan göra.
Jag ska med ut o resa och har funderat på att joina dom, men vet inte om jag vill längre, kommer ju alltid komma ihåg detta. plus att hon har sexitime med 2 utav mina bästa kompisar (då jag inte kände henne).
Men som sagt vi jobbade i island 10 veckor och så bara hände allt. Men får klura ut något..
Tack Begge,
fridens

Why you little..

2007-02-01 00:21
Lungt man.
Fyfan, tungt =/ Men försök att inte tänka på det som hänt
utan på vad som kommer att hända. Det gjorde jag, visst jag tänkte hela tiden på att hon hade sex med den där killen. Men nu efter ett halvår tänker jag inte på det alls eftersom att jag kan lita på henne.
Antar att du skulle känna likadant om du fick det att funka mellan er.

Ja klura ut det här nu! det löser dig=)
No problemas. peyz!

2007-02-01 00:39
Jofan det är tungt, idag också.. torskade körprovet sen detta + arbetslös. Men finns ju alltid bra musik.  Med tänkt lite så, om vi börjar om på nytt o tiden går så kommer det gamla glömmas bort. Det hoppas jag på.. Sen är vi ju redan riktigt bra kompisar, därför det känns lite jobbigt att hon inte var helt ärlig(som hon säkert inte var för det va för svårt för henne), men om man ser det possitivt så är det ju lättare att lösa all skit då.
Det va riktigt skönt att prata me dig, många polare är iväg eller så fattar dom ingenting =).. Har lite mer kött på benen nu känns det som.. Första gången det är så här för mig så åker bruden iväg för alltid känns det som.. haha.. fan..
Men men.. Om inte tåget stannar, så kommer det fler! =D
fridens
Why you little..

2007-02-01 00:52
Ajaj! lät inte som en toppdag det här inte. =/ 
ja, musik går det inte leva utan vare sig man är glad eller ledsen..
Okey , jo jag fattar.. Att hon inte var helt ärlig beror väl på att hon ångrar sig rejält och skämms. Jo men vafan,det kommer ordna sig!
pratat med henne nåt nyligt?
Lungt =) känns alltid bra att hjälpa folk :) särskilt när man varit med om en någolunda likadan situation själv.
tungt! Men stå på dig själv.. Tänk efter riktigt noga hur du vill ha det osv. Tänk på allt positivt ni har varit med om tillsammans osv :)

fred.

2007-02-01 01:03
Hehe nee.. precis =) musik är allt..
jag pratade med henne idag.. då hon berättade det..
men ja vet inte riktigt.. ja vet inte riktigt hur hon vill ha de faktiskt.. för jag är ju inte så bra på att läsa av och sånt..
fan vissa är ju proffs på sånt me förhållande så de räcker ju me att dom andas i luren så förstår dom varandra..
hehe jo ja ska försöka göra det då brukar de bli lite bättre! =D
frid!
Why you little..