I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver en förändring. ngn annan eller tips?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-01-14 11:36

Behöver en förändring. ngn annan eller tips?

Igår sköljde allt över mig som en Tsunami. Jag känner att allt är så jävla tråkigt. Jag ser tråkig ut, jag har tråkigt, allt är tråkigt. Jag behöver liva upp min vardag och mig. Nackdel är att jag inte kan vara borta från min hund speciellt mkt så att börja råträna eller börja dansa salsa är tyvärr uteslutet.

vad jag brukar göra när allt känns blä är att klippa håret , och de är la på g, men vad fan gör man när allt känns så här?

ngn som har tips?
urs så dåligt formulerat detta inlägg blev, men jag vet inte hur jag ska beskriva känslan. Jag har just fått nytt jobb, ska flytta om en månad, men ändå är allt bara blaaaahaaaaa.

Är för övrigt riktigt trött på o vara singel men eftersom jag ser så jävla tråkig ut har jag ingen lust o date-a ngn heller direkt.

Ngn som har massa jävlaranamma och kan få igång mig?
Kan ta en make-over dag (klippning,nytt smink, nya kläder whateva) om ngn har lust o inspiration, för jag har det då inte.

de e nu man önskar att man hade en liten personlig coach som inte kostade ngt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.