I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att bekanna sina synder.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Hangaround

2007-01-02 04:11

Att bekanna sina synder.

Drog precis ivag detta mail till min basta van...tro det eller ej, men allt som star ar sant fran borjan till slut.
Och jag ar inte ute efter sympati, har ingen anvandning for det.

Jag postar det har for att visa for mig sjalv att det verkligen ar sa har jag kanner och att jag star for varje ord.






Brorsan!..allt ar bra..mer an bra..jag har slutat flumma, for alltid.

hur ar det med dig?

ladda ner den har laten: John Denver - Leaving on a Jetplane...den berattar hur jag kanner for dig..forutom allting i laten om kyssar och sant;)

Har tankt mycket pa dig, allt vi har sett och gjort..vart jag an ar i varlden har jag din rygg, det vet du.
hehe, later val corny men vafan, a nigga gotta show his brotha some love, no?!:D

Det var sa mkt jag visste, men sa lite jag forstod.

jag visste varfor jag madde daligt, visste anledningarna, men nu forstar jag det..och inser hur lite det spelar nan roll..jag tanker pa allting om mig sjalv jag brukade skammas over och nu kan jag le at det.

Men en sak kan jag inte slappa forans jag vet att du har last det har.

det sista aret innan jag akte..jag skams over hur jag var mot dig, du gick igenom ett rent helvete, och vad gjorde jag nar jag skulle ha backat och stottade dig till 100%?...tog din nyckel och satt och rokte skallen av mig,...
istallet for att prata med dig och forsoka fa dig att ma battre sa tog jag upp mina pundarpolare och bara utnyttjade din vanskap, utnyttjade din valvilja...for det skams jag.

For det ber jag om ursakt.

Och jag maste beratta..jag sitter och grater ogonen ur mig nar jag skriver det har..och det kanns sa javla bra.

Jag vet inte nar jag kommer hem igen, men jag vet att nar det val hander sa kommer det kannas som att jag inte har varit borta fran dig en enda sekund.

Aldrig kommer jag lata dig glomma att du ar min basta van.

Fred, Karlek och massa Ol
/John