Måste man ha pengar för att ha kul?
Det känns som om att min fantasi är helt slut, jag kan inte komma på något att göra. Jag kan inte ens minnas vad jag gjorde när jag var mindre och hade det så roligt utan alkohol och pengar. Måste man verkligen ha pengar för att ha kul, eller måste man vänta på att helgen ska komma? Det känns som att alla i min omgivning, alla mina vänner försvinner helt på vardagarna och kommer ut i helgerna . Har dom också glömt hur man har kul utan pengar och alkohol? Jag vill kunna hitta på nått kul på en måndag utan att behöva dricka alkohol. Så nu behöver jag er hjälp,Vad kan man göra för att ha kul utan alkohol och massa annat. //Natalia
I´m feeling drunk but im sober..
Mysig du ser ut på din bild.. ;) Var ute och hitta på saker med folk i naturen, sport, aktivitet eller you name it. Spela sällskapsspel, tevespel, kolla film etc. Dra ut och kolla på nån jazzspelning, ngt jam, spela biljard eller liknande. Finns en hel del chill grejer du kan göra.
tack :P... Brukar de ens finnas folk ute i naturen? De brukar oftas bli att jag är själv mitt ute i skogen med min kamera och mp3. tvspel och kolla på film gör jag så fort jag inte har något att göra, men nu för tiden känns det som om jag gör det för ofta.
Ja men typ vinteraktivitetsgrejer som typ snowboard osv. Börja breaka eller prodda eller ngt liknande så har du att göra hela dagarna, :)
skaffa en pojkvän/flickvän så har du någon att leka med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har du inte någon hobby du kan syssla med? Om inte så se till att skaffa dig en, du nämnde foto?
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Cheter Joo sorgligt nog så är det ju så. YoL Joo jag får väl engagera mig mer åt att fotta...
åk skridskor i kungsan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
börja med
parkour eller
tricking !
att baka när man hänger är grymt soft...typ slänga ihop en kladdis eller lite brownies å fika (y)
Jag var och åkte skridskor för några dagarsen, det var gubbkul =)
En hobby är alltid rätt. Gå till biblioteket så har du mer litteratur och media än vad du någonsin kommer kunna beta igenom. Annars tycker jag att alla bör spela ett instrument. Det är bra för både kropp och själ.
inga pengar = tråkigt :(
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
På internet kan man spendera tiden på antingen youtube.com eller www.coinmanipulation.com.
Du kan tjyva saker o sälja de för att sedan köpa andra saker. Då har du pengar o kan göra allt kul.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
biblioteket is the shit a) det finns hur många böcker som helst! om inte annat kan dom se till att beställa in någon spännande bok åt dig. Så bli en litteraturjunkie och läs en massa spännande saker. b) bli nån slags nörd. facklitteratur är roligt om man är nånslags nörd. Själv håller jag på att utveckla ett nörderi så det står härliga till kring både fotografi och film. c) alla nya flasha tidningar som kostar 60 kr på pressbyrån, du kan läsa dem på bibblan. d) politik. åter igen hur mycket litteratur som helst. e) det finns både film och musik som du kan låna all kärlek till allmänna bibliotek! folkbildning och underhållning gratis!
Tack_för_fisen Inte så länge till, nu skall Borgarna införa en avgift på Lånekorten. I <3 Fredrik o CO.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
vilket jävla skitland vi bor i
Gör det du vill, alltid, så länge det inte skadar en annan varelse. Vet du inte vad du vill göra? Ptja.. Utvecklas/utforska/känn.. Någonting finns det säkert.
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.
Skaffa partner !
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
köp muskotnötter, asbilligt, det får tiden att gå som fan. Onanera, gratis, sorgligt, men tidsfördriv.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh.. muskotnötter? Så att det kan gå så här bra: http://www.flashback.info/showthread.php?t=21300
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.
Pengar har stor påvärkan när man ska roligt, beror på vad man gillar och vilken nivå av saker man kräver.. min hobby är dyr och kan därför inte spendera så mycket kul med det så får hitta på annat om det går.. det är mest å spela wow och lyssna på musik men klart utan pengar helt =/ gå ut en sväng, måla om du nu har pennor hemma, spela teater för dig själv etc etc.. kreativitet is the shit då, men alla klarar la kanske inte av att spela teater för sig själv. Det bästa rådet jag har är att dansa.. röj på med din älsklings musik och dansa som fan, det ger motion + nöje :) brukar göra det ibland när familje inte är hemma.. hihi
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Skaffa partner kan jag ju inte göra för att jag är uttråkad,jag vill ju skaffa någon som jag har känslor för. Muskonötter okej,de har jag nog aldrig smakat får nog ta och göra det. Fatceasar Nu vart jag lite nyfiken, vad har du för hobby som är så dyrt?
chiliz F18 Dj :P inte nog med att en vinyl med 2-5 låtar kostar 80 spänn så måste jag ha nya hörlurar och mixerbord på det så ja.. det är jävligt dyrt :P
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
JA det måste man, utan pengar är man inget.
Ja. det måste man. Utan pengar är man inget.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Chiliz, det är ett najs tips, ruset håller länge, det kostar bara 8 kr, OBS. Gör inte som han på flashback o käka 20 st, ta tre-fyra stycken istället.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh Haha nää 20st de va nog lite att ta i. 3-4 st I´ll remember that :P
Smoke some weed. Det kan du även tjäna pengar på om du startar en odling.
folk har missat hela cash grejjen, vi som e nästa generation klart vi kan ha kul utan cash, för helvette, va tänker folk med...? riktigt sjysst vänskap e fan så mkt roligare än en jävla rostfri brödrost och ett paket julgodis...
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Rainmaker Jag har heller aldrig pengar. Är jag ingenting då? =(
vi kan för fan inte haka på gubb-snacket om cash... hata pengarna för fan, folk blir som förbytta o helt jävla upprivna o går från total lycka till total dekadens bara för pengars skull...pengar e värre än vilken drog som helst..
SaXoR , Ja. Vad kan man göra utan pengar? Resa? Dricka och äta gott? Det är idioter som säger att man kan ha kul och leva utan pengar, ALLTING kostar. ALLTING. Inse det.
stallion P20 klart man inte kan leva utan pengar... men man kan fortfarande unna sig o ha kul utan några jävla pengar...