I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att misslyckas med att gå vidare..

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Rappare

2006-11-28 23:59

Att misslyckas med att gå vidare..

 

Jag har varit i ett långt förhållande, men jag tror att jag faktiskt har misslyckat med att gå vidare. Det är ungefär 7 månader sen vi gjorde slut och vi har inte haft någon kontakt alls under den tiden, förutom två e-mails då vi rett ut lite sånt som vi inte hann säga när det tog slut. Till en början så var det sommar och det kändes inte så hemskt då, men sen blev det höst och vinter och det har gått både upp och ner nu, jag kan vakna upp på mornarna efter att ha drömt om henne och sen må piss resten av dagen.


Jag har verkligen gjort allt efter regelboken, har skaffat fler vänner som jag kan umgås med hela tiden, jag tränar nästan hela tiden och jag är "out there" så att säga men det känns mest hela tiden som att allt jag kan hitta bara är det näst bästa och det gör mig vemodig. Nu passar jag bollen till er för jag har fått slut idéer.


  • - Kommer tiden verkligen läka alla sår?
  • - Vad kan man göra för att förbättra sin situation?
  • - Hur intalar man sig själv att man inte redan levt sina bästa dagar?
  • - Måste man vid nån punkt bli nöjd med att vara singel? Eller får man må som jag gör?

facebook.com/idiomatisk - fan page