I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-10-23 00:36

Whoa = Burka?

Klockan närmar sig 1... Så här tänker jag just nu:

Jag bestämde mig för att ge Whoa lite mer tid, och att utvöver beatsraggning, okså försöka få kontakt med lite sjysst folk. Automatiskt blev det då så att jag skrev iväg några mess till några användare med bild och sjyssta presentationer.. Jag kollade runt lite till och märkte att rätt många användare är tjejer (inget konstigt i det, varför skulle det inte vara det?) men sen så fick jag en tanke..

I dagens samhälle vet jag att en del (kanske många) tjejer känner sig objektiviserade och utsatta bara genom att finnas till!
Kanske är ställen som Whoa då ett skitnajs sätt att få uttrycka sig utan att nån snubbe först spanar in dom och beräknar sina chanser att få "ligga, sätta eller trycka" henne. Att tjejen i fråga kan få säga sitt på ett sätt som annars kan vara svårt.
Om det stämmer är ju samhället typ lika sjukt som jag redan innan tyckte.. Men Whoa desto bättre?

Liknelsen vid Burka får ni klura på själva! :)

massorna har talat.