I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soft kompis blir fjortis på fyllan!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-09-18 10:40

Soft kompis blir fjortis på fyllan!

Kanske inte något problem som är jättefarligt, men min softa kompis blir världens största fjortis på fyllan. Han skriker, han kramar alla och säger att dem är hans bästa kompisar, han håller aldrig käften om någonting, han säger hela tiden att han är pinsam och går därför runt och ber om förlåt vilket bara gör saken värre. I lördags så kom den sista droppen över bägaren, vi var på en fest där det knappt var accepterat att dricka, så jag , min kompis, och två andra drog ut för att röka och dricka, min kompis gjorde både och, och vi andra nöjde oss med det bästa alternativet. När vi sedan kom tillbaka till festen, så lade sej min kompis först på golvet, sedan skrek han sorgset, X skulle inte låtit mej dricka och röka!, vilket han gjorde flera gånger. Det var då jag kände att vi var tvugna att dra om vi inte ville träffa snuten den kvällen. Det värsta av allt var att klockan bara var 11.15, och på den tiden hade min kompis lyckats skämma ut mej, fått mej utslängd från en fest, och lyckats med att få alla att hata honom.

Så, är det någon mer som har detta problem personligen, eller någon kompis, som inte tål sprit. Ge mej tips om hur fan jag ska göra för att han ska fatta!

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.