I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folk-som-sabbar-fester tråden

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-09-02 11:12

Folk-som-sabbar-fester tråden

Vet inte om "trådnamnet" passade in men aja nu tänker jag berätta gårdagens förstörelse.

Jag klistrar bara in från en blogg jag skrev i går här.


"Har nyligen kommit hem från en klubbfest som blev förstörd för att några bimbos skulle sova där i natt helt random, en av dom har en farsa som är ordförande på klubben som olyckligtvis inte har fattat att vi skulle vara där i kväll. VI skulle ut därifrån kl 12 .

Det sjuka är att ho bara säger rakt ut "Min pappa bestämmer över klubben", jaha tänkte vi och bara låtsades som att ingenting har hänt och sedan börjar satskapet. Först en 20 minuter samtal där en av mina tränare snackade med "bossen" om att vi vägrar att flytta på oss och att det har stått på hemsidan i 3 veckor att vi skulle ha fest på lokalen i kväll, men sk "bossen" har fan i mig inte glott på hemsidan på ett bra j tag så han var den enda i hela föreningen som inte visste om de.

Sen efter de så kom de en vakt som skulle försöka skicka ut oss, vilket var helt random. Orka skicka på en vakt för några bimbosatans skull som vill sova över där.

Aja fast nu är jag inte ensam om det här."

Vad jag hatar mest är egentligen att det finns människor som inte har något med tex styrelsen/förening å göra och bara utnyttjar den.

Tex jag och min familj + mina kusiner bor i en by där i princip alla är sommarstugor bortsett min mormor/morfars som har el, för 9 år sedan så dog min morsas faster av alseimers (stavning) och hennes man var då skyldig att tänka ut en plan om vad vi skulle göra med hennes stuga som också finns i byn som är mycket fin.

DÅ sålde hennes man huset utan att vi andra fick veta om de åt en som ALDRIG någonsin ha varit i byn men var ändå en systerdotter år min morsas faster. Alltså varför? Varför sälja huset åt henne för? Liksom min morsa och hennes sk "stam" planerad om att ha en sorts hembygdslokal där man kunde ha ceremonier där som midsommar/påskmiddag mm.

Under dessa 9 år så har hon bara öppnat huset 1-3 gånger och aldrig bott där så att säga, det är ruttet där inne just nu samt att det finns prylar där inne från hennes karriär som "Mary" åt en Amrikanskt president under 60-talet (Kan inte de i kronologiskt ordning).

Fattar bara inte, varför finns de sådana jävla människor som inte har något med oss å göra så att säga fast har ändå en bekant som är med där, i detta sammanhang i går så var bimbon dotter till "chefen" eller sk ordförande och vill helt enkelt bara slänga ut oss för att dom skulle få ha någonstans att övernatta när dom är ute och festar.

Fy fan säger jag bara!!!