I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har jag blivit playad, eller inte?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-08-28 14:06

Har jag blivit playad, eller inte?

Efter två jävligt fina år tillsammans kastade min flickvän, utan förklaring och under jävligt dramatiska omständigheter, ut mig från sin lägenhet i Barcelona mitt i natten. Vet fortfarande inte varför.
Nu har vi varit hemma i sverige båda två i drygt två månader, och jag har slitit som en idiot för att få henne tillbaka. Hon flyttade idag, till nån folkhögskola två timmar med tåg österut.

Under den här tiden hemma har hon sagt att det absolut inte kan bli något mellan oss just nu, och jag har mått fruktansvärt dåligt.
Nu till det konstiga: Ändå har hon kommit hem till mig så gott som varje kväll, vi har haft det mysigt och gjort sånt man inte gör med sina kompisar. Ändå står hon fast vid att det inte kan bli något igen, på ett bra tag. Och nu har hon flyttat.

Tjejer, vad menas med det här? Kan någon göra en snabb analys av detta beteende? Saknade hon mig eller ville hon bara försöka göra rätt för sig efter sitt kassa sätt att göra slut? Har hon playat mig eller ska jag fortsätta hoppas?

Cryin' ma heart out här.

Tuna? Tuna is worth NOTHING!