I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Porr är tråkigt, blir inte upphetsad liksom ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Producent

2006-08-20 01:53

Porr är tråkigt, blir inte upphetsad liksom ?

Yeah, ya heard me !
Kollar aldrig på porr i normala fall, men nu är det så att jag skaffat digital tv (comhem) och första månaden har man alla kanaler gratis, sitter och zappar igenom alla kanaler för att leta efter nått intressant att kolla på.
Just nu kollar jag på Discovery Science, men innan dess fastnade jag på TV1000 i 5 minuter.
Tror det nog va när jag va 16 som jag kollade mest på porr, laddade ner en jävla massa osv, liksom besatt.
Men i dagens läge efter att ha utvärderat det lilla tittande jag såg, så är det samma idag.
Det är liksom samma kör, in ut sug sprut.
Det enda som skiftar är olika brudar.
Snacka om exploitering, inte påtal om tvånget, och tjejjer som e tvugna att sniffa koks för att ens klara av en scen.
Så jag undrar, blir du lika upphetsad idag av porren, eller tänker du bortom allt ?

Allt i dagens samhälle ska jämt handla om sex, även sex har gått ner i åldrarna.
Fuckin 14 åriga brudar som vill bli porrskådisar, where the fuck is the world going !

Naw mafakkas, I aint like you, you fuckin woman degrader !

Since 1984
@realgizlee // twitter