I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konspirationer Like Whoa

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-08-18 16:46

Konspirationer Like Whoa

Jag vet att ni sitter på dom. Nu ska alla vi paranoida jävlar släppa loss de där tankarna om att världen egentligen inte finns och att tanten i kassan på konsum (som förövrigt var ett maskerat ica) egentligen var en man från Mars. Ni kan hitta exempel i eran vardag, eller försöka knäcka Palmes mördare. Vad som helst!

Jag börjar.

it goes a little sumthin like this:

Kära medmänniskor!

Alla som har spelat Pro Evolution Soccer 5 vet att om man verkligen känner att man är på G och får en straff, så sätter man straffen. Om man känner sig tveksam, så missar man ganska ofta! Vad kan detta bero på? (för er som inte har spelat, så ska ni veta att man inte kan råka kruta på för hårt eller så. Det är nämligen så att man bara väljer ett hålll och trycker på skottknappen. Hur hårt spelaren ska skjuta bestämmer man alltså inte själv. Med detta sagt, så förstår ni säkert att det borde vara helt slumpmässigt om man lyckas göra mål eller inte, MEN ICKE!!).

Jag tror att spelet är gjort så, att målvakten inte alls chansar, utan känner, efter att du slått straffen, av vart den är påväg. Om det har gått bra för dej, så går han fel, om det har gått dåligt så är det större risk att målvakten fångar bollen/ spelaren dunkar den över/brevid målet.


MEN det allra läskigaste är att även om du leder med 10-0, får en straff och tänker: "Jag kommer att missa" så kommer spelaren garanterat att dunka bollen över eller nått sånt där skit. Så min fråga är: VAD ÄR DET FÖR JÄVLA CHIP KONAMI STOPPAT IN I VÅRA SKALLAR????