I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Osannolik falskhet

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-08-13 04:22

Osannolik falskhet

Jag måste bara berätta om det här.

Jag och några polare träffade några brudar genom gemensamma kompisar. Vi började hänga med dem och så där. Den ena tjejen blev kär eller nåt i min polare, men min polare har flickvän och hon fick veta det. Efter det har jag och den tjejen snackat lite och festat tillsammans och så.

Efter vi hade snackat några gånger började säga att jag var speciell och att hon inte träffat någon som jag på länge och så där. Dessutom säger hon att hon blir svartsjuk på andra tjejer jag pratar med och så.

En kväll är jag på fest hos henne och hon är klängig och så där, men springer till sin dator ibland och sitter vid den. Min polare som hon blev kär i först ska komma dit och vi pratar lite om det. Jag säger att jag inte kommer kunna vara med henne på samma sätt när han är där eftersom det känns som hon hellre vill ha honom. Hon säger att det inte alls är så och att jag inte förstår hennes känslor för mig.

Efter ett tag kommer han och jag chillar bara. Jag blir för full efter ett tag och drar mig hem utan att säga nåt. Helt plötsligt kommer mina polare efter och ska haka med mig hem. Hon kommer också och säger att jag inte får dra. Jag börjar gå istället för att vänta på bussen och hon går efter och skriker på mig att jag ska stanna. Jag går typ tre kilometer och tror inte att hon fortfarande är efter mig så jag sätter mig på en busstation. Efter fem minuter kommer hon och ber mig att jag ska titta på henne och prata och följa med tillbaka hem, för att vi ska sova tillsammans och sånt säger hon. Jag följer med till slut.

Jag chillar i ett rum och hon kommer in där sen. Vi har sex och sen går hon och säger att hon ska städa, men att hon kommer tillbaka sen och sover.

Verkar vara en bra tjej va? Så trodde jag att allt var. Sen fick jag reda på vad som egentligen pågick.


När jag var på festen med henne innan min polare kommit, hade hon suttit vid datorn och skrivit till honom att hon tycker han är fett snygg och att hon vill att han ska komma dit. När vi snackade påstod hon att jag var helt sjuk som inte trodde på att hon inte kände något för honom.

När jag drog så ville hon inte att jag skulle stanna. Anledingen till att hon övertalade mig att stanna var för att hon visste att mina polare hade åkt hem med mig och hon ville ju att han skulle stanna.

Efter att vi hade haft sex och hon gick upp för att städa, gick hon och la sig hos min polare och försökte få honom att knulla henne. Han har ju flickvän, men hon försökte jätte mycket. Tyvärr lyckades hon inte och dem hade inte sex och jag fick sova ensam.


Jag är så förbannat lack på den här bruden. Tänk om jag hade blivit kär i henne och jag hade fått veta det här. Jag hade inte klarat av det...