I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

varför ger man inte upp?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-08-12 03:27

varför ger man inte upp?

Säg att du träffat en tjej som du vet en liten chans mellan, du har snackat med henne o vet att chanen att det blir "ni" inte e så stor...du vet itne om du gillar henne eller inte, du vet inte om hon gillar gillar dig eller inte... dú är nästan säker på att det inte kan blir ngt mellan er..varför fortsätter du då att hoppas ändå??- detta är vad jag och min polare kom fram till..vi diskuterade genom det väldigt noga och han hade släppt det mkt senare än vad jag sj gjorde,, är det för att man ser den där lillal llilla chansen? är de för att du gillar henne? är det för at människan är skapt med denna mekansim inom sig, att föra arten vidare??.. har varit i denna situation.det är dock över nu men fattar fortfarande inte varför..skulle vara intressnat att höra andra individers synvinklar och erfarenheter..både killaroch tjejers..är inte vid fullt nyktert tilstånd just nu så jag ber om uräkt för diverse stavfel..hoppas ngn har ngt intressant att komma med..

http://www.myspace.com/noodlestyle