I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-08-04 14:51

negativ?


Jag tycker att det finns en massa tråkiga negativa saker, men det finns också så mycket att glädjas över, sånna saker som inte känns så speciella när de händer kanske, men som är väldigt fantastiska ändå. Jag tycker att alla de som känner sig lite negativa ska göra en lista på saker de tycker om, de blir iallafall jag mycket gladare av :D å här är min lista,


vatten är vackert och asfalten är underbart varm och mörk och härlig att gå på utan skor, kasta vatten, se regnet falla, höra vinden som får fönstrena att vibrera, höra tunga andetag, känna mjuk hud, kalla händer, snabbt slående hjärtan. gräs emot fötterna kittlas härligt, inget smakar så gott som smultron, jordgubbar, socker , fett, cola, oboy, omslutas av vattnet från en sjö, veta att man är älskad, ha bajs tråkiga dagar som alltid leder någon vart, se molnen bilda roliga figurer, se söta tanter med vitt hår, skor, få känna frisk luft, veta att andra är lyckliga, le emot andra, musik, poesi, pussar, kramar , mamma, pappa, systrar, fantisera om framtiden, bygga drömmar på lycka och bara vara Jonatans.

Toodels!