I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt spel: Vem ska bli puges dominatrix?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Graffare

2006-07-27 17:50

Nytt spel: Vem ska bli puges dominatrix?

Tjej 1: pratade med henne på en fest,hon är dock en av mina kompisars ex vilket på han hadde behandlat väldigt dåligt, hon är intreserad av mig men vet inte om jag är det på henne.

Tjej 2: lite mer komplicerad,träffade henne på ett tåg så hadde hon ett mayaplanta halsband det ena ledde till det andra och hon frågade om jag ville röka lite cannabis med henne någon gång,vet dock inte om jag vågar träffa henne då hon är halv syrian och har helgalna kusiner (en arab med en svensk ni vet)

Tjej 3: lite som nummer 1,en kompis ex som precis gjort slut med en annan som behandla henne dåligt så tröstade jag henne etc så bjöd hon hem mig men jag höll på bli galen och sa att jag skulle upp tidigt,så gav hon mig hennes nummer.

Tjej 4: Ett av mina ex, kom och tänka åp henne några dagar sen och sökte upp henne i skolkatalogen och skaffade hennes nummer som jag sedan smsade och frågade om hon ville gå på bio men hon sa att hon skulle vara med sin pojkvän(!) jag tror dock att jag skulle kunna förstöra mellan dem.

det jag vill komma till: skulle det vara omoroliskt och förstöra mellan (tjej 4) och hennes nuvarande partner? skulle det dessutom vara elakt mot min kompis att bli ihop med hans ex (tjej 1) som han behandlade dåligt? samma sak med (tjej 3)! men jag vet inte om jag skall våga ringa? vi var båda berusade så jag undrar om hon ens kommer ihåg mig!
och sist men inte minst,vem skulle ni välja?

"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"