I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

han var min vän

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-07-19 02:57

han var min vän

det ligger till så här.
Min vän (tjej) skaffade sig en pojkvän som kom från göteborg.
Han flyttade in till henne hyffsat snabbt, kommer inte ihåg exakt efter hur länge.
Jag lärde känna honom rätt snabbt och han var hur trevlig som helst.
Jag har aldrig lärt känna nån så bra så snabbt, vi kunde verkligen prata om allt.
Jag kunde prata med han om allt som jag inte kunde prata med mina vänner som jag varit vän med sen barnstid.
Han verkade som världens underbaraste människa för han sa att han hjälpte alla omkring sig, speciellt sin flickvän som har Reumatism.
Men jag märkte ändå på honom att han skröt väldigt mkt och snackade mkt skit oxå, lite mytoman i han (men det lät bara roligt när han berättade dom sakerna)
hur som helst.
Efter några månader efter får jag höra att han flyttat tillbak till gbg och att det är slut mellan dom.
Därefter jag får höra vad han gjort under tiden dom varit ihop.

Bla att han tagit stryptag på henne flertal ggr och spottat henne i ansiktet.
Han har slagit henne och hotat henne, och kallat henne hora,fitta med mera.
Hotat henne att han skulle slå/döda henne ifall hon berättade det till nån.

Tjejjen lider av extreme reumatism, och går på väldigt starka medeciner även antidepresiva medel för att klara av dagen.

Killen skyller att han slagit henne för att hon har gjort han psykisk illa, att hon fått han att må dåligt över att hon är så sjuk, därför han har slagit henne.

jag tar kontakt med killen och pratar med han.

Han börjar med att säger att jag är dum i huvvet och inte har nått liv.
sen säger han att allt är väll bra nu, för nu är det ju slut och han har flyttat tillbak och att han har pratat med hans ex om det han gjort.
sen hotar han med att han och sina polare ska komma upp och slåss med mig för att jag är förbannad på han och att ingen här uppe skulle ha nån chans mot han och hans polare, när han sedan plötsligt utbryter "varför skulle jag vilja slåss med dig fredrik?"
han kallar mig alla möjliga ord ena sekunden och i andra sekunden säger han "jag vill inte bråka, kan vi lämna allt och vara vänner"

jag blir så extremet förbannad, han har misshandlat min vän, en tjej, en välidgt sjuk och deprimerad tjej.
och sen säger han att allt är bra för dom har gjort slut?
och tror att jag ska vara hans vän...
Han har varit så här mot flera av hans ex.
Han hotade därefter min flickvän att komma hit med sina polare och spöa henne oxå...



var bara tvungen att skriva av mig..