I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min polare har blivit jag?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-07-14 20:41

min polare har blivit jag?

alltså, min polare har gått och blivit precis som jag, eller ja, åtminstone som jag var vid tiden då jag började hänga med honom. det är sjukt läskigt på något sätt. han brydde sig inte om politik innan, men har blivit politiskt aktiv, han har gått från att klä sig snobbigt, till att klä sig precis som jag och han gillar till och med samma sorts brudar som jag, trots att han avfärdade den sortens brudar helt, innan. jag blir tokig! det skulle dessutom kännas riktigt skumt att konfrontera honom, så vad ska jag göra?

det är inte det att jag vill känna mig speciell eller nåt, men ibland går det mig verkligen på nerverna och speciellt när han är på mina ragg och liknande. "åhh, jag älskar verkligen brudar som är och ser ut si och så!" det känns som om jag inte får ha något "ifred", fast samtidigt så är jag inte den som inte vill dela med mig av sånt jag tycker är bra, så jag blir helt förvirrad.

please, what to do?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.