Jag tror inte det är någon idé att dra alla över en kant för då utlöser du ju samma effekt på dig själv om du förstår. Om du är rädd att han ska vara otrogen och då gör slut för att slippa vara med om det, då har du ju lixom dragit på dig det värsta som skulle kunna hända med erat förhållande på eget manér. Det är nog bara att ta dom en åt gången och ge alla samma chans. När du väl väljer att kalla det du delar med någon kille för ett förhållande då måste du ju kunna vara hundra procent ärlig med den killen och verkligen vara sårbar, verkligen passa överbollen till honom och sen hur han hanterat situationen är ju upp till honom. Jag kan svära på mitt liv att det finns killar som tycker att få ligga en gång med den söta på festen inte alls är lika värt som att ha ett bra förhållande så ge inte upp och ta inte ut det hemska i förskott bara för att forntida killar har betett sig illa. Vi är alla unika individer och vi avgör var och en av oss vad vi värdesätter och folk som är otrogna de värdesätter ingenting så de förtjänar därför ingenting. Angående det dåliga självförtroendet så kommer det lösa sig om du fokuserar på det du gör bra. Om du är duktig på något då kan du ju öva upp det så du blir överdrivet bra på det så folk säger: Oh coolt. Självförtroendet ska inte vara helt byggd på vad andra anser om dig, utan det ska vara byggt på vad du anser om dig så då ska du kunna stå i mitten av massa skrattande och pekande folk och ändå veta att du är bra och du behöver inte ta del av deras åsikt för du vet redan vem du är. /Rainmaker
facebook.com/idiomatisk - fan page