I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-06-18 00:44

Mitt liv.



Måste bara skriva av mig.


Det hela började i 7an när jag började sno ciggaretter från mina föräldrar som jag och mina vänner sen smyg rökte up på rasterna en bit bort från skolan. Vi började sno godis,snus och läsk från olika affärer. Vi trodde vi levde livet vi va 4 killar som alltid höll ihop. Om det blev bråk så älskade vi att tjaffsa och "backa" up varandra. Vi fårtsatte leva så ett tag fram över. Jag träffade tjejer hit och dit och samma tjej som tog min oskuld blev gravid och jag blev pappa vid slutet av 13års åldern.


I 8an blev saker ännu värre jag började sno alcohol och pengar från mina föräldrar som vi sedan drack eller sålde. Vi började sno mer och mer från olika affärer allt från radio styrda bilar till kondomer allt onödigt man kan tänka sig. Till slut gick vi över till att sno mopeder som vi körde runt på och jag började rymma hemmifrån. Vi 4 vännerna splittrades åt och jag skaffade nya vänner som va ännu värre än mina förra. Jag bodde hos en kompis några månader och vi började göra inbrott och massa annat skit. Och nu när jag var 14 föddes min son och allt blev värre.


9an börjar äntligen allting lösa sig. Jag träffar en tjej som började i samma skola som jag. Bruna ögon brunt hår otroligt vacker. Min dröm tjej helt enkelt, men hon hatade folk som höll på som jag gjorde så jag slutade kort och gott med allt jag gjorde inget mer bråk stölder eller annat. Det blev hon och jag efter någon vekcas flörtande men snart efter kommer ett bråk jag inte kan hantera med en av mina gammla vänner. Han va tillsammans med mitt ex samma tjej som jag har barn med.
Det hadde gått rykten om att jag vart och knu**at med hans tjej vilket jag inte hadde.


9an slutade och jag trodde allt hadde löst sig men så va det inte. Jag hadde inga vänner kvar alla hatade mig för den jag va. Mitt livs cirkel va vakna, sitta vid datan, basta, äta och sedan sova igen. Den enda vännen jag hadde var min flickvän. Jag träffade aldrig någon annan än henne och familjen. Jag var så gott som död för min son på grund av bråket mellan mig och hans "låssas" pappa.


Nu sitter jag exact i samma sitts som då inget har förändras jag har 4-5 vänner på msn. Samtalen vi har tar slut lika fort som dom börjar och min flickvän är för upptagen med sina egna vänner. Hon vet inte heller hur jag mår eller känner för jag hållt allt innom mig. Jag kan inte gå ut nånstans vart jag bor utan att behöva kolla bakåm ryggen om någon hugger till.


Skulle bara skriva av mig tack till er som orkat läsa och ursäkta mig för särskrivningar och stavfel som uppståt.. //Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.