I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-06-17 12:12

Att kanna Gud

Om det ar Allah, Shiva, Big Bang eller vad ni vill kalla det sa spelar det ingen roll.

Vilka av er har kant av universums makt, for vilket namn ni an vill kalla det och under vilken religion ni vill?

Jag menar inte "jag bed till gud, sen sa tjillevippen sa hande det" och jag menar inte "det hande varsta overnaturliga grejen" (vilket tro mig om 100 ar finns gott om forklaringar for, vi vet inte allting till motsatsen av vad dom flesta verkar tro)

Jag menar vilka av er har kant av en forbindelse , som Moses sags ha gjort uppe pa bergen (glom inte att Bibeln har andrats mycket av makthavare genom tiderna), Jesus sags ha gjort nar han gick pa vatten, Mohammed i sin grotta (glom inte att Koranen har andrats mycket av makthavare), som Buddha gjorde nar han satt i Lotusblomman, som manga healers (inte dom som hycklar dock) gor , osv.

som sagt, det spelar ingen roll om ar Kristen, Muslim, Jude eller tro pa Universums krafter liksom Einstein gjorde.

Music for film: http://www.nimashams.com