I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"ditt liv behöver normaliseras..."

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-06-16 10:55

"ditt liv behöver normaliseras..."

En undran, hur fan normaliserar man någon liv? vad fan är normalt, om man inte känner sig normal då, varför i helvete skulle man då vilja bli normaliserad... jävla myndigheter och deras ståhej om att normalisera allt och alla.

jag skriver ut anti-deprisvit medel och så får du lämna urinprov när vi ringer så ska du kunna ta dig hit och lämna urinprov. sedan så sätter vi dig i praktik.


Ursäkta VA? normalisera mitt liv? vad i helevte menar dom med det? jag trivs väl fan bra med mitt liv... mitt problem är att jag inte får leva. KAN dom säga till mig att jag sattes på jorden för att jobba och betala skatt, kan dom visa mig att det är meningen med mitt liv så kanske jag kan gå med på att ta deras piller och pissa när dom vill det och jobba där dom vill att jag ska jobba...


för i helvete vad sur jag blir... vad fan finns det för alternativ då? jävla utsugare som sitter o föörsker förvandla mig fårn människa tilll arbetsmyra utan frihet.... pengar e inte frihet... pengar håller oss kedjade. jag vill kunna må bra utforska livet, inte utforska livet i en mänsklig myrstack där man sliter ihjäl sig för pengar på veckorna och super skallen av sig på helgerna för att glömma att man sliter ihjäl sig för pengar på veckorna...


åt helvete med deras jävla normalisering det är fan dom som inte är "normala" vilja trycka i mig massa jävla piller för att jag mår dåligt av att leva i en mänsklig myrstack...

hur fan kan dom snacka om att "normalisera" folk på detta vis??

"who's callin' the shots? we hit that man first..."

Disatisfaction bring change