I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag önskar jag vore oskuld

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-06-15 00:40

Jag önskar jag vore oskuld

Jag tänker ibland på bröllopsnätter... det skall vara den mest speciella dagen i ens liv, bortsett från barnens födelse.

Tänk om allt vore nytt då. Kvinnan jag älskat och längtat efter så länge skall jag äntligen få komma så nära fysiskt det bara går, när jag kommer in i henne är det en känsla jag aldrig kännt förr och aldrig kommer känna tillsammans med någon annan kvinna.

Nu är det ju inget nytt, det är inget speciellt, när jag finner min soulmate kommer vi säkert ha haft sex så många gånger innan vi bestämt oss för att löpa linan ut att på brölloppsnatten är vi trötta på det och kollar kabeln på hotellrummet istället.

Jag minns inte ens namnet på alla jag haft sex med. När jag finner kvinnan med stort k (k för kvinna och kärlek ;) så kommer jag vara använt toalettpapper när hon förtjänar en näsduk av siden.

nu är skadan redan gjord så det är lika bra att fortsätta

men fan är jag störd eller? vågar inte fråga om någon känner igen sig. men detta är ett EXISTENSIELLT PROBLEM och ingen sextråd so leave it be! tankar? tänk om jag ser min fru som använt toalettpapper? Jag tror inte det, det är bara något jag velat uppleva själv för min egen skull

life's a bitch so fuck it?

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.