I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

föräldrar svårt att vänja sig?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-06-02 00:20

föräldrar svårt att vänja sig?

så här ligger det till, jag kan inte säga att alla föräldrar är så här, men dom flesta har väll varit med om när man börjat eller blivit påkommen när man rökt eller supit när man var mindre och ens föräldrar blev pissed off även fasst dom röker själva i vissa fall.
Och tex jag har alltid varit jävligt lat i skolan, haft många IGn i mina år, och jag har liksom sagt åt min mor och far, jag kommer inte förändra mig på ett tag, jag kommer inte köra gärnet i skolan (jag kommer ångra mig, i know) men dom liksom vänjer sig aldrig, dom blir alltid arga när det går dåligt i skolan.

ifs så förstår jag dom för dom säger ju att det är för att dom bryr sig om en, medans jag ser det som, om dom bryr sig om mig varför låter dom inte mig inte göra som jag vill om jag säger åt dom att inte bry sig så mkt.

Jag och mamma har mkt bättre relation än vad jag har med min pappa, men liksom, morsan bryr sig så extremet mkt, hon är på mig gällande allt, skola, min rökning, allt hon har tom börjat jämnföra min nuvarande tjej med mitt ex, och det är riktigt irriterande.

Jag och pappa har inte haft sån bra relation under min uppväxt, mkt bråk med mera, men ändå känns det skönare att vara hos han, för där har jag mitt rum 3 dörrar ifrån alla andra och han är inte på mig lika mkt och så.

Och det känns konstigt, för jag vet ju att mamma är så för att hon verkligen bryr sig, medans jag vet att pappa inte älskar mig lika mkt som mamma. men ändå väljer jag nästan hellre att bo hos pappa.

klart jag vill att dom ska bry mig och så, men jag vill göra som jag vill utan att dom alltid ska lägga sig i.

någon som har samma typ av föräldrar.

//ville bara skriva av mig