I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömmen gjorde mej kär

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Hangaround

2006-05-26 13:48

Drömmen gjorde mej kär

Okej, jag vet. Dessa drömtrådar kanske det är lite för mycket av. Men detta förtjänar en egen. Om ni orkar läsa det vill säga.

En liten sammanfattning av vad som hänt mej under veckan IRL:
1. Lånat 70 kr av en kompis som jag ska betala igen i form av att bjuda han på en Öl nästa gång vi träffas på krogen.
2. Min familj har köpt en stuga vid en sjö.
3. En båt följde med.
4. Va på krogen och dansade med en tjej som jag känner som jag tror att det kunde hänt något med. Dock så gick jag och köpte en öl. Då hade en annan kompis tagit över det hela. (Nerå, ingen fara, bara fyllegrej så inga hardfeelingts).
5. Blivit bjuden på en massa Öl inne på krogen. Detta händer nästan aldrig.
6. Såg O.C i natt då en snubbes pappa erkännt att han är homosexuell.
7. Fick en kyss av någon random tjej, fast på kinden. Stod i samma bar och växlade ett par enstaka ord sådär som man brukar göra.

Andra uppgifter som va relevant under sommaren 2005:
A. En tjej som jag va intresserad av under sista årgången i 3:an. Tordes dock aldrig ta kontakt med henne. Hon försvann sen spårlöst efter sommaren.
B. En kompis flyttade till spanien och bor där nu. Komemr hem lite då och då.


Okej, då börjar jag med sjlva drömmen. vet inte vart jag börjar för kan inte komma ihåg drömmen ifrån början til slut.

Men iallafall. Jag stod utan för någon krog. Där ute träffade jag Killen som flyttat till spaninen (B ). han va hemma för besök. Men nu hade han blivit öppen homosexuell (6 ) och hade med sej sin pojkvän. Denna kompis var fortfarande sitt gammal jag. Vi pratar lite coch andra av mina komisar är också där.

Sen går vi in på krogen antar jag. Där inne träffar jag denna (A )tjej (hon som jag va intresserad av i 3:an). Vi pratar för första gången och hon var jätte trevlig och sjukt vacker. Hon Bjuder mej på en massa Öl (5 ). Efter en massa pratanade så kysser (7 ) hon mej bara så där. Även fast detta var i min dröm så måste jag tyvär erkänna att den va den bästa kyss jag fått haha. Den kändes sjuuukt verklig.

Sen sätter hon sig med sina kompisar och jag går för att köpa en Öl. Där träffar jag min kompis som jag är skyldig 70 kr, jag frågar vilken öl han vill ha, och han svarar Zoinerts (1 ) . Vi pratar och driker ölen sen hej då till han. Sen är jag på toaletten och pissar. Då ringer det i någons telefon helt plötsligt. Jag hittar den inte och det ringer i evigheter (här så ringer min väckarklocka i verkligehet, vaknar och lyckas somna om). Sen kommer tjejen in som kysst mej och lyfter på en plånbok och där ligger telefonen inställd på att ringa 12:00 (det jag ställde min klocka på). Sen är det inget mera med det.

helt plötsligt så är jag ute och paddlar i en sjö. Vet inte hur jag kom dit. Men vi hade köpt en stuga vid den sjön (2 ). Sen så kommer en stor båt upp brivid mej, som visade sig vara Estonia. Jag klättrar ombord och är ensamen på fartyger och kör det lite i sjön (2 ) . Jag lägger till vid en udde mitt i den lilla sjön och väntar på min släkt som ska komma och fira midsommar där. Jag ser dom komma paddlande i en sån där man har i Vinedig. Jag sitter och hoppas på att denna Tjejen skulle vara med ombord. Men inte, min kusin berättar att hon gått hem med min kompis (4 ) och att hon sedan bara försvunnit (A ).

Här slutar min dröm. Den typ sammanfattade min vecka på någto konstigt sätt. Tog ääven upp gammla saker sen 2005. PLUS, att jag tror jag vaknade kär. Nu känns det inte så. Men för 1 timma sen var jag sjukt glad och som sagt, typ kär haha. Aldrig varit med om en sån här dröm förut, verklig som fan men ändån inte.

Vet inte syftet med tråden. Drömmen va bara för speciell för att glömmas. Kanske har någon av er drömt liknande och vaknat upp med en kännsla av obehag, lycka, glädje etc. Tell me...