I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-05-19 20:55

Ångest

Nu är jag så jävla trött på min ångest. Vet inte hur jag ska klara av den. Jag har dämpat ångesten i över ett år med piller så jag somnar eller blir helt borta i huvudet. Jag ligger på sjukhuset och har varit där i 9 veckor. Jag får ingen medicin mot ångesten pga att de första veckorna var jag på avgiftning för mitt piller missbruk.

I söndags trodde jag fan att jag skulle dö. Jag var hemma på permission och helt plötsligt blev jag yr, börja skaka, svettas och spy så mamma fick köra upp mig till sjukhuset och efter jag kom dit minns jag inget mellan 19.00 tills jag vakna på morgonen ca 8.00. När jag vakna på morgonen låg min vita t-shirt helt nerblodad och blod i sängen. Jag hade lyckats hitta en engångshyvel och bet loss rakbladet och skar upp min arm. Detta är inget jag minns och det skrämmer mig som fan.

Ska bli utskriven om nån vecka och vad fan ska jag göra om jag får en sån attack igen? För någon vecka sedan vakna jag på mitt rum på sjukhuset och var helt panikslagen. Jag hitta inte ut ur rummet och jag lyckades riva ner gardin och välte bord och stolar innan jag lyckades trycka på knappen så personalen kom in.

Tack och hej!