I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-04-21 17:53

Kärlek?

asså jag fattar inte mig på vissa saker, det finns lag på att man inte får vara tillsammans med tjejer som är under 15 år?
jag menar man kan åka i fängelse för att man är kär? det är helt sjukt jag fattar mig inte på systemet. Sen religioner, i vissa religoner måste tjejen träffa ngn kille genom familjen för att få gifta sig o vara tillsammans med honom, jag menar om hon träffar ngn på egen hand så får hon inte vara tillsammans med honom.. men jag menar det är hennes liv lixom, det är hon som ska leva med killen, inte hennes föräldrar. Dom säger tex, "ska dina barn ha svenska namn?" "ska dina barn inte kunna "vårt" språk?" tex. Jag menar det är väl endå tjejens beslut och inte hennes mamma och pappas beslut för det är ju hennes liv som sagt.
jag är tillsammans med en bosninsk tjej som är 14 år och jag träffade henne när jag var 17, vi har varit tillsammans i 3 månader. Och hennes föräldrar förbjuder henne från att träffa mig, dom tänker anmäla mig, hon får inte gå ut och massa sånt.
Dom har inte gett mig en enda chans, dom har redan dömt mig, dom säger "han vill bara ha fitta" Det är ungefär som att om en polare blir rånad av en invandrare, så ska jag säga att ALLA invandrare är rånare? dom drar lixom alla över en kam, eller vad man säger =/. Det är rätt jobbigt, jag menar jag hade gärna lärt mig deras språk, och levt som dom. bara jag får vara med min flickvän. Jag är helt 100% på att jag vill gifta mig och leva mitt liv med henne.. Jag har aldrig känt såhär för någon i hela mitt liv. Vi har krossat många hinder tillsammans,och vi tänker inte ge upp för detta heller, vi är beredda att göra vad som krävs för att leva tillsammans! / Nu har jag fått skriva av mig lite, det känns bra! tack o hej leverpastej :)