I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny Stad, Nytt land, inga vanner

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-04-17 00:19

Ny Stad, Nytt land, inga vanner

Det var ett tag sen jag skrev ett inlagg har omkring,
Jag brukar inte vara den som gnaller over mina problem men nu maste jag faktiskt.

Jag har sen 1.5 ar tillbaks varit ihop med en tjej fran Kalifornien.
Jag traffade henne i New York i december 04 och sen dess har vi akt och traffat varann sa mycket som mojligt.
Detta har sa klart varit svart. att vara ifran varandra i flera manader, ofta 3-4 i taget.
Men nu har jag antligen lyckats fa ett visum till USA, San Francisco mer bestamt. Sa kommer jag hit och upptacker att jag helt enkelt har varit borta for lange. Det finns liksom inget forhallande kvar.

Sa nu sitter jag i var lagenhet, som vi ska gora oss av med. Hon ska flytta nanstans. Jag vet inte vart jag ska ta vagen. Jag ar helt beroende av mitt ex som inte ens vill ha mig.
Jag ar i en stad, eller snarare i ett land dar jag inte kanner en enda person.
Kanns sjukt ensamt, jag har ingen att tala med, ingen stans att ga.

Nagon som har nagon liknande erfarenhet? jag maste fa reda va vad ni gjorde i den situationen.

Jag vill bara aka hem, men jag vill inte ge upp min chans, visum till USA vaxer inte direkt pa trad.