I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bli tillsammans med polarens ex.....

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Producent

2006-04-09 16:03

bli tillsammans med polarens ex.....

inget problem eller så för mig men min polare brukar alltid eller ganska ofta snacka om att jag borde bli tillsammans med hans ex. Jag har sagt att jag inte skulle kunna göra det spelar ingen roll om han säger att det skulle vara riktigt schyst om jag vart det.....

grejen e så att från första gången jag träffade henne så klickade vi direkt ( inte på det viset utan vi kom riktigt bra överens o allt ) polaren har sagt flera gånger att hon vill komma o hälsa på mig ( när dom va tillsammans ) hon ville nästan alltid att jag skulle med ut o allt....

Sen igår berättade han att hans ex hade sagt nått så här " skulle du ta illa upp om jag umgicks med Niklas?? vad skulle du säga om jag va intresserad av han??" han hade sagt att det e helt ok för mig....när han berättade det för mig så visste jag inte vad jag skulle säga. Han sa att jag har hans tillåtelse men jag har sagt att det går bara inte...speciellt inte om det e en polares ex ( han o jag e som bröder ) han vägrade sluta o tjata utan sa hela tiden " lyssna på vad jag säger...jag litar på dig till 100% du e som min bror...jag har inga känsler alls för henne...det skulle vara som om jag inte hade vart tillsammans med henne" jag förklarade att så enkelt e det inte för mig....Hon e ju riktigt söt skulle ju kunna tänka mig att bli ihop med henne men det e ju det polaren ex.......jag e jävligt splittrad....

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"