I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-04-06 19:58

Loveproblems

Jo, det är såhär att jag var tillsammans med en kille i ungefär 1 år. Mycke för vissa å lite för andra, skiter i om han läser det här för det struntar jag i. Jag vill bara skriva av mig och se vad andra tycker om saken. Ifall jag överdriver eller om jag bara är cp sjukt olyckligt kär. Kanske blir lite lång text men jag ska försöka förklara så gott jag kan.

Men iallafall så har vi gjort massa saker..varit lite här och var, och jag har haft jävligt kul..vet inte om han haft det men det hoppas jag. Jag kan verkligen vara mig själv när jag är med honom, kan säga vad som helst utan att skämmas, eftersom jag kan säga rätt dumma grejjer ibland som ingen förstår förutom jag. Han fick mig alltid att le o skratta. Älskar och älskade han djupt in i själen, aldrig varit så kär i hela mitt liv ( och jag har varit jävligt kär må jag säga). Som sagt så betyder han mycket för mig.

Men så var han otrogen med sitt ex och blir sen tillsammans med henne när han var uppe å hälsa på henne och några kompisar. Jag blir helt jävla ledsen såklart.. Han säger att han älskar mig ändå och som den toffeln jag är så ville jag ge han en chans. Den tog han inte utan ville vara med henne istället. Då blev jag ännu mer ledsen.. Ni behöver inte säga att jag är dum för det vet jag redan.
Men vi sa att vi ska försöka vara vänner och jag har varit med han efter detta och pratat o sånt där..(ni fattar?). Men grejjen är att jag blir mer ledsen av att han vill vara med henne efteråt än av att han var otrogen. Ville fan att han skulle kämpa för mig, lite iallafall. Även om vi aldrig kommer bli tillsammans igen. Lät konstigt kanske..?
Han typ skriver om henne överallt o pratar jämt om henne, jag har lust att nita han.
Egentligen, hur mycket bryr han sig om han gör så? Han säger att jag kan dra åt helvete om jag säger att han inte bryr sig men vad fan ska man tro?
Jo det bästa är att glömma honom och gå vidare, tro mig jag försöker så gott jag kan. Som många säger här " Om 10 år kommer du tycka denna kärleken är som en prutt i rymden". Jo klart jag kommer komma över honom, men just nu funkar det inte så..

Vi kanske ska sluta prata med varandra så han kan ha så kul med sin nya tjej? Men jag vill kunna vara vän med han i framtiden för han är en go person, egentligen. Tycker bara det är svinig stil att säga att man älskar någon och sedan knulla sitt ex och en vecka senare bli tillsammans med personen. Det är som inget hänt, bara att han bytte tjej.

Jag kommer gå vidare men jag vill bara veta om ni har några åsikter.