I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-03-29 22:57

Helt tomt

Skumma känslor huserar i min skalle just nu.
Jag har en hyffsat lång historia av återkommande deppresioner som jag dock lärt mig att leva med, no biggie, dom går över.

Problemet just nu är att jag inte är deppad, jag mår faktiskt rätt bra, enda problemet är att jag.. ja inte känner någon direkt livslust.

Jag har precis fått ett skitbra/roligt jobb, bor i egen lägenhet på söder, har kompisar osv. Ändå kan jag inte förmå mig till att vara "glad" jag bara är, det är inte samma känsla som det brukar vara när jag är totalt likgiltig det är bara helt tomt, på allt.

I vanliga fall (när jag mår dåligt) så känns allt bara sugit, ingen lust att göra något osv, då kan jag i bästa fall tvinga mig själv att göra saker. Men nu gör jag massa saker som jag aldrig skulle göra i vanliga fall nästan som per automatik, utan att direkt tänka efter och utan att känna varken bu eller bä.

Tycker jag är en människa med väldigt bra självkännedom men jag är helt lost just nu.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.