I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Really need to get this off my nuts!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-03-22 00:48

Really need to get this off my nuts!



Jag har nog varit med om det ingen här på whoa varit med om.

Såhär ligger det, 03/11/05 ja ungefär för ett år sen blev jag tillsammans med en sånn underbar tjej. Hon bodde i malmö jag i Trollhättan (37 mil emellan) klart det var jobbigt och sånt. Vi bråka en hel del, och hade det fint en hel del väldigt fint faktiskt.
klart så orkar man inte hur mycket som helst heller, inte jag o inte hon.
men iaf, när vi skulle "fira" ett år, javisst.. dagen börjar bra, jag hjälper hennes syrra att flytta och sånt, sen på kvällen skulle vi gå på bio och allt sånt... men när vi kommer hem så säger hon att hon inte gillar bio, jag tänkte fine, då struntar vi i det och myser här hemma, jag går o duschar och sen lägger jag mig i sängen.
Sen kommer hon och frågar om vi ska gå på bio ändå, då låg jag redan o zappa med tv kontrollen och sa nej du ville inte och gillade inte bio ju.. då kläcker hon "aa men då åker jag till "ett tjej namn" och så kan du stanna här hemma då..
det var liksom droppen av allt.. jag förstog inte riktigt om hon menade allvar, men visst gjorde hon det och började göra sig i ordning.. då pallade jag inte med det längre, jag packade mina saker och fråga om det är detta hon vill och hon svara ja det är nog bäst så jag behöver tänka.
klockan är då runt sju tiden, och min buss till götet gick inte förs 23.10, jag fick alltså vara ute och gå runt förkrossad utan batterier på mobil.. kunde bara få tag i en kompis i gbg som jag kunde stanna hos över natten.
Sen sätter jag på mobilen snabbt o kollar om jag fått sms eller nått när jag sitter på bussen (den hade inte gått än). Då skickar hon sms och säger att jag ska komma till henne, jag svara nej det går inte nu, jag har betalat biljett för mina sista pengar.. hon ringer upp hon vet att jag inte har batterier på mobilen och behöver den sen. Men jag kan inte lägga på bara då jag älskar henne, hon pratar på att hon har tänkt färdigt och att hon vill att det ska vara vi, men jag sa att vi får ta allt sånt imorgon (söndag) för nu orkar jag inte eller kan.

Fucks your life up crew
Tjabo!