I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sådan TUR finns inte !

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-02-21 20:37

Sådan TUR finns inte !

Sådan tur får man bara fantisera om som den jag hade.
Det hela började med att en kompis hade fått en Dart Tavla i present. Vi var så nojjiga och ville gå ut direkt och kasta.
Tiden gick o vi hade kul och satte höga poäng och skrattade.
Sedan skulle hans kusin (tjej) vara med o kasta..det funkade och vi fortsatte.... Dart tavlan var fast på ett träd som var ett tvilling träd...asså det är ihop som siamesikt eller hur ska jag sejja och det ser ut som ett V , börjar ihop vid stammen och sedan går åt varsitt håll.. aja men ni förstår säckert..jag hade missat och var på väg bakom trädet för att hämta min pil..jag som böjjer mej ner för att hämta den...och i det ögonblicket ser inte kusinen att jag är där och vill kasta ...jag går upp och ser att hon precis kasta...men asså det hände så fort så det är inte sant..de ögonblicket....sedan känner jag hur pilen träffar min näsa. den träffade precis där vad tjejjer brukar ha piercing om ni förstår lite på sidan...pilen som gick igenom drog jag ut direkt och det kändes inte bra.....sedan tänkte jag vad som hade hänt om jag hade rört mej en milisekund fortare eller någonting för att pilen skulle träffa ögat eller något annat känsligt ställe.
jag satt och tänkte vilken tur jag hade att pilen träffade det absoluta bästa tänk bara ställe...såret gick över direkt . och det fanns inget märke eller någonting..tänk om jag hade fått den i ögat och blivit blind för resten av mitt liv tänk det värsta..för det kunde hända mej om inte allting fall ihop så bra som det gjorde.

Gud/Skyddsängel = Ja

ROB