I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

killen med smink

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-02-19 16:27

killen med smink

under en månad har jag träffat en kille som verkar hur gullig som helst och man kan prata med honom om precis allt. Jag känner att jag kan vara mig själv i hans situation och kan slappna av med honom. MEN en sak som börjar störa mig är att han gärna sminkar sig lite när vi ska ut och festa.
Hmm..i början trodde jag att han bara skämtade men när han börjar prata om alla bra märken han kände till och hur bra det är att kunna dölja små grejer på ansiktet och lite roshe så man ser piggare ut eller också ögonfranböjare som han är så besatt av, han tycker det ät helt normalt att kunna böja sina ögonfransar även som kille.
Jag förstår inte, snart kommer jag nog dela smink med honom.??
han tycker att jag sminkar mig naturligt och fint men jag tycker han sminkar sig mer än vad jag gör. Det finns vissa saker som inte jag tål att ha på ansiktet och han kommer gärna med råd om hur jag ska göra, vilka produkter som kan vara bra och bla bla.
Sist var vi hemma hos mig på middag och så sitter han och diskuterar även sånt med min mamma.
vad ska man göra?
och nej ja har aldrig känt av geysidor hos honom, men ändå e det skumt!!!