I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur fan ska man vara?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-02-14 13:11

Hur fan ska man vara?

tänkte få skriva av mig lite..

jag går 2an på gymnasiet och jag träffar dagligen en väldigt söt tjej som går i min paralell klass. allting började med att vi tog kontakt lite här o var på fester små pratade osv , sen träffades vi 2 gånger och hon förklarade att hon gillade mig och jag gillade henne sen tog det bara stopp. en vecka senare vart hon tillsammans med en kille. Dom gjorde slut förra veckan och hade då varit tillsammans i 1 år. 2 veckor innan dom gjorde slut tog hon kontakt med mig och vi pratade som vi gjorde förut och hon mådde dåligt pga att hennes kille var ett svin. vi pratade hela tiden och tillslut gjorde killen slut med henne och jag fick trösta henne... vi pratade om det här och varför det inte blev något imellan oss tidigare ? hon svarade bara att hon varit osäker på sina känslor och så hade det bara inte blivit ngt , sedan sa hon samtidigt att hon började tycka om mig på samma sätt som förut.

Nu till helgen var det alla hjärtans dag fest och vi var båda där. hon hade druckit för mycket och jag fick ta hand om henne. Vi dansade och hade kul. efter ett tag så går jag iväg för att hämta lite att dricka och när jag kommer tillbaka så ser jag att en kille står och hånglar med henne. hon kunde knappt stå så full var hon och jag såg verkligen att han bara utnyttjade henne. jag vart skitförbannad och sprang fram och puttade bort honom och bad honom dra åt helvete. han vart nog chockad för han gick utan att säga ett ord och jag tog tjejen åt sidan för att prata med henne. hon undrade då vad som hade hänt och jag förklarade situationen för henne. hon blev då ledsen och tackade mig för att jag gjort som jag gjort.

vi gick upp på dansgolvet igen och jag kom på att drickan stog kvar där vi satt så jag gick dit för att hämta drickan igen och när jag kommer tbx ser jag att samma kille står och håller om henne bakifrån. nu vart jag RIKTIGT förbannad på honom och drog bort honom och undrade vad han inte förstog? han kollade då surt på mig och gick iväg..

Nu var vi båda röksugna och gick utanför och tog varsin cigarett. nu ser jag killen som pratar med mina kompisar och pekar på mig. jag förstår då att det kanske kommer bli bråk. Min polare kommer fram till mig och förklarar att killen är sur och att han vill slå mig. Då springer jag fram till honom och rycker tag i honom och ber han sätta sig , då han undrar varför skriker jag åt honom och han förstår att jag är förbannad. jag förklarar att hennes pojkvänn nyss gjort slut , att vi har känslor för varandra och att hon är full och att jag vet att han bara vill utnyttja henne. han blir fundersam och lite rädd tror jag och det slutar med att han vill ha mitt mobil nummer så vi kunde festa ngn gång...

Nu när vi kommer hem och dagen efter så pratar jag och anna ( tjejens namn ) igenom allting som hände och hon är tacksam. jag vet inte vad jag ska göra. har sån jävla skyddarinstinkt mot allt som kan hända henne. men hon vill inte ha något förhållande , men samtidigt så verkar det som om hon gillar mig men inte vill säga ngt.. livet är fan en såpopera.

ville bara skriva av mig :p hoppas ni orkar läsa ;D

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.