Råd mot saknad?
Jag åkte imorse 4:25 till Danmark. Klockan ær nu 11:36,och jag saknar min pojkvæn något så enormt. Finns det något man kan gøra? I need your advice... Orkar inte ha detta hål av tomhet i mej, visserligen før 2dagar, men de e svårt.
kop en chinabox
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
AllStared F21 Hitta på nått jättekul nu när du ändå e bortrest ett par dar =)
äh sluta gnäll på 2 dagar :P gör nåt skoj när duär i danmark, snacka med pojken och skicka sms,... ja finns ju inte så mkt att göra än att bita ihop :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
smsar, och skrivs på nætet. dansedockan: ølar massa, bor på horgatan mittemot bunny bar - strippclub, och ska på fotoutstællningar och æven modemæssan ;P
men ohh saknar pojken, vill vara hos honom juh. imorn imorn imorn.
Haha men flicka lilla, chilla.. Tänk vilket härligt sex ni har när ni återförenas..
Sysselsätt dig med diverse saker hela tiden, så slipper du tänka för mycket.
At the gates of Eternity...
Ganska enkelt, skulle pojken din åka iväg till Danmark skulle inte du vilja att han skulle ha det soft och kul lite? Att du saknar honom är ju underbart, men gräv inte ner dig, du träffar honom inte tidigare för det. Koppla av, han finns kvar sen med =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
2 dagar? 2 DAGAR?!?!
Be the change you want to see in the world.
Som nån redan sa, tänk på sexet när ni träffas igen...
det va det värsta jag har hört.
JA'SOUNDFESTIVAL
nykär efter snart 7månader? ja!! som faan. fast med all vetenskap och s¨nt som kommer med tiden. sexet va super, men de är det varje dag iaf utan at vi är isär. vi bor ihop och har bott ihop i 6månader av snart 7månaders förhållande. nu är vi ihopklistrade igen :)
oh herregud! varför åka bort överhuvudtaget...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
två fingrar i stjärten...hålla andan och räkna till tio. in med fingrarna i munnen och tänk på hans namn 15 gånger. Då skanar du honom faan inte sen!
Bara På Låtsas
Åh va jobbigt. 2 dagar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de e jobbigt, vänta o se....
vänta och se? på vad?
Du är inte jättebra på engelska va?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero: vad är det som är dåligt i min engelska?
My boyfriend puts me on a pedestal and makes love to me, like every man should do to/with his woman. or any loveing couple. <3 Skall vara My boyfriend puts me on a pedestal and makes love to me, like every man should do to/with his woman. Or any loving couple. <3
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
vilken besserwisser, de e fan inte sant...1 bokstav
Bara På Låtsas
off topic dessutom...eller ska ja säga of topicc!
Bara På Låtsas
Molang Eller hur... Sen är det väl inget att bråka om två dar vafan? Den tiden går väl att använda till att göra något roligt, det är nog det bästa sättet att bota saknad i alla lägen...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
molang, tackar. visst jag är inte världens bästa på att stava, men jag lär mej iaf.
äh, kom tillbaka när du får vänta 2 veckor för jämnan istället :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Finns inte ens i min värld att man skulle kunna sakna någon efter två dagar, än mindre första dan.. Kanske är jag som är trist eller oromantisk men tycker det låter löjligt..
AllStared F21 shit vilken tönt du är. min snubbe drog till andra sidan planeten(dominica republica) för att rädda svältande barn 5 månader i söndags. klart jag kommer sakna honom men det är inte direkt så att jag är döende efter två dar.jag kommer antagligen vara knäckt efter 3 månader men det är ett tag tills dess.
d-beck: hehe ert val :p NC: jag må va tönt men är inte otrevlig. soo....
fast nu är ni väl redan återförenade!?
allstared japp, inte påstått nåt annat :)
mellanöl, åkte med jobbet, kunde inte säga nej. stepfucced: så sant. så denna diskussion är nog över. :)
Jag har varit, som mest, borta från min pojke i 13 dagar. Det var inte kul... men man hinner sakna. Oh the fire and it burns and gah... kärlek.
What I said, yo!
sitt inte å gnäll för 2 dagar ffs... jag får inte se min baby på typ 1 månad nu
kan man inte vara borta från varandra 1-2 dagar borde man lägga ner förhållandet och skaffa ett liv.
vad gott o sakna nån så, de betyder ju att han e jätteviktig för dig!!! de e tvärtom mot vad ovamstående sa, nåt negativt, utan positivt att sakna någon. sen just de, hur ska man handskas med det då??? de kan juh däremot bli destruktivt om man blir osäker... jag brukade sms:a min kille när de kändes så där, så de bara va som att jag inte stod ut, ibland skrev jag rätt ut att jag sakna honom, ibland bara puss önskar du va här o ibland bara nåt lite lätt om dan o fråga hur han har de... de va juh underbart att få svar som... saknar dig oxå eller ja jag vill du kommer hit, eller tänker på dig oxå.... då kändes de lättare o de va t o m kul göra annat, vaddenuva.
och..???
men de klart, risken finns ju att han svarar typ godda yxskaft lr ännu värre, inte alls... huuu... de e juh aldrig kul, men då vet du ju de om killen du tyckte va så viktig... alla tar vi en risk!
och..???
Sysselsätt dej. Det är det enda som fungerar! /me är level 12 på distansförhållanden