I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har för lätt att bli "kär"

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-02-06 19:17

Har för lätt att bli "kär"

Enda sedan det tog slut mellan mig och mitt ex så har jag antingen gått och deppat eller varit ute och horat runt. Då jag horar runt så brukar jag inte hitta något annat än baren, där jag blir ännu mer deppig.

Men nu till saken: I helgen så firade vi en vän som fyllde 18. Vi var ett gäng på krogen, och jag hade bestämt mig för att sitta och supa vid bordet som vi hade bokat upp med en massa dricka. En av tjejerna som var med i sällskapet går i samma skola som mig, fast hon är ett år äldre och ser helt ok ut. Jag har aldrig tänkt på henne innan, men nu i helgen så var det något som kändes speciellt med henne, jag kan inte sätta fingret på vad det var, men något var det. Efter att vi hade pratat över några drinkar så började hon tjata på mig att vi skulle dansa, vilket jag inte tänkte göra med tanke på hur jag ser ut när jag dansar. Efter några timmars tjatande så följde jag till slut med, och det slutade med att min skjorta hängde uppknäppt och jag hade en kåt tjej som lekte kroppstvättare på mig. När vi gick tillbaka till bordet så satt vi ett tag och höll på lite med varandra, tills jag bestämde mig för att gå ut och bolma för att senare komma tillbaka igen. Till mitt stora förvånande (och fasa) så ser jag henne dansa med en annan kille när jag kommer tillbaka, och jag känner mig helt knäckt.

Jag trodde att det skulle gå över efter att jag nyktrat till, men nu har det gått två dagar och jag känner mig absolut inte bättre, snarare sämre. Så, kära Bullen, vad är det med mig ?