I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hora, fitta och slyna?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-31 23:25

hora, fitta och slyna?

Jag och min pojkvän har varit ihop i 2 och ett halvt år. Vi har det ganska bra, visst vi bråkar en hel del, men vi vet ändå ganska säkert vart vi har varandra.

När vi bråkar, eller när min kille blir sur på mig, kan han inte kontrollera sig och häver ut sig ord som horäckel, slyna, fitta, slampa mm. Detta händer nästan varje gång vi bråkar, och det gör vi som sagt ganska ofta. Så under ca 1.5 års tid(ja eftersom han inte vågade kalla mig sådanna saker i början av vårt förhållande) så har jag blivit kallad förnedrande saker utan att jag har förtjänat det.
Okej jag kan någongång förtstår att min pokjvän kan ha svårt att kontrollera sig och sina ordval när han blir upprörd men det går inte att skylla på det heeeeltiden, varje gång.

Jag känner mig väldigt förnedrad, och så jävla respektlöst behandlad, och för varje gång känner jag hur hela vårt förhållandes värde sjunker. Jag orkar inte höra att jag är ett horäckel bara för att jag har supit/festat lite för mycket den senaste tiden osv. t.ex I helgen blev han lite sur när vi va på en fest tillsammas, och då häver han ur sig "jävla fitta gå och slyna dig någon annanstans" och grejen är att jag hade verkligen inte gjort någonting som kan kallas slynigt eller slampigt. Han hade inte ens någon anledning att bli sur.

Även om han säger att allting bara är tomma ord och att han aldrig har menat något av dem, så känns det verkligen när man får höra dem, de är ju trotsallt väldigt förnedrande och laddade ord.

Jag va bara tvungen att skriva av mig, hur skulle ni göra och har ni varit med om det här? Är det vanligt? Jag blir så jävla förvirrad av min pojkväns bortförklarimgar så jag vet inte vad jag ska tro längre.