I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

alla med kärleksproblem.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-30 11:09

alla med kärleksproblem.

jag lär säga att jag känner mig lyckligt lottad.
vet inte hur många inlägg jag läst här med olika kärleks problem och allt möjligt. jag har hamnat i ett läge med en tjej. vi är bara vänner men beter oss som att vi är tillsammans och lika med det så kan vi inte göra slut. och jag kan verkligen inte bli sur på henne. vi sover med varran och hon är verkligen världens bästa. det konstiga är att vi inte har sex och det känns bra på något konstigt sätt. Hon har sagt till mig hur mycket jag betyder osv. det enda jag är lite orolig över är att hon ska skaffa pojkvän men jag vet att hon inte haft pojkvän på över ett år och hon är inte pojkvänstypen har hon själv sagt. och kom inte och säg nu att jag är en tönt för att jag inte trycker henne . men det gör både hon och jag på sidan om. och jag känner mig inte svartsjuk heller för vi är ju inte tillsammans vi är bara vänner på något konstigt sätt..
och allt känns så jävla underbart!