I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-01-29 01:51

Djurplågeri

För ca 5 minuter sen såg jag screens från någon hemvideo som antagligen kommer sitta kvar väldigt länge.

Va en tråd på ett annat forum som hette "These people should burn in hell" jag klickade på den utan och tänka efter, trodde det va nå fake skit från rotten som det brukar vara.

Såg bara några snabba screens, scrollade förbi skiten snabbt, det fanns en länk till hela filmen i samma tråd.

Va nån kille/killars hemvideo där dom häller tändvätska på en gullig liten grå kattunge och tänder eld på den och filmar när den brinner upp.

Jag är ett stort skräckfilms och gore fan.
Har sett allt ifrån Guniea Pig till Saló: The 120 Days of Sodom till August Underground till Men Behind the Sun. Har också sett alla Faces/Traces of Death filmerna men det var när jag va runt 13-14, finner inge intressant i och se andra människor plågas på riktigt. Hängde också runt alla gore-siter vid samma ålder, men dom där jävla screensen jag såg under 2-3 sekunder är det sjukaste skiten jag sett i hela mitt liv.

Jag kanske låter fjollig eller så kanske ni tycker jag försöker låta tuff men jag skulle utan och tveka stampa in ansiktet på snubben som gjorde den där filmen.

Vad är det för jävla människor som gör sånt där?

Va bara tvungen och säga något om filmen.

A Profound Hatred of Man