I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför kan jag inte ta vem som helst.?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-19 03:25

Varför kan jag inte ta vem som helst.?

Varför ha man såna jävla krav. Även fast jag vet att det enda jag behöver är att gå hem med nån för en kväll å säger allt inom mig emot just nu. Jag tänker för mycket och hittar fel med alla jag träffar. Det blir som att jag tror att jag vet mer om dem än vad de själva vet, det blir ara ointressant. fan, vad ska man göra för att slappna av.? Det enda jag kan tänka på är tjejens nackdelar, och det är bara skitsaker dessutom, typ att hon bor långt från stan, ha lite konstiga skor eller att hon inte ler 24/7..

Pallar inte komma hem lite smålullig såhär en gång till och känna den här känslan. jag är fucking ensam men gör inget åt det.. Blir det såhär bara för att det gått nån månad sen sist.? Får man högre krav desto längre tiden går.?


aarrhh.

"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."