I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur var Er fredag den 13e?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-14 02:20

Hur var Er fredag den 13e?

Hur var Er fredag den 13e?

Min började bra... Härligt bakfull och vid fullt medvetande att torsdagens ölande med en mycket förträfflig jänta inte alls gått så bra som man hoppats... Men jag var ändå vid gott mod. Den lokala pizzerian förtjänade ett besök.
På med mjukisbyxor och tröja, fram med mobiltelefonen och ringde pizzerian för att beställa en Mezza Luna. Det gick finfint och jag ställdes inför uppgiften att ta mig till pizzerian inom 10 minuter. Bilen var den enda lösningen.
Så ut ur huset, mobilen i fickan får en svordom för att den är jobbig, in i bilen och fullfart till lunch och lycka. Ut ur bilen, in i pizzerian, grabba delikatessen och hem igen.
Sammanlagt har jag vistats ca 40 sekunder utomhus, eller ca 70 meter. Allt är frid och fröjd tills den satans jävla mobiltelefonen fått för sig att vara försvunnen. Efter 2 timmars letande i hus, bil och gator, ger jag upp. Den jäveln är borta, med alla nummer och grejer...

Sen kraschade datorn 25 ggr för att jag satt i nya grejer som är för bra för den skiten jag har nu... Helt underbar dag...

Nån mer med otur/klanteri?

"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21