I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-01-06 20:12

Miserabel dag

Idag är det en sådan dag då allting känns och ser ut att gå åt helvete.
Jag har sovit bort nästan hela dagen, vaknade klockan sex och har inte gjort ett skit sen dess.

Har bara suttit och gjort piss. Kollat på teve och ätit mat.
Jag känner för att dra ut och ringer några polare. Ingenting händer förutom några väldigt bra vänner som skall träffa nåra.
Självklart frågar man ifall man kan hänka men polarna sviker.
Varför slutar alltid mina dagar så här.

Jag är trött på det här jävla mönstret om att bara äta sova gå ut i 20 minuter och gå hem och sova.

Hela den här djävla vintern har sett ut på samma sätt. Skittråkigt. Jag blir bara mer och mer deprimerad för samma dag, det var fan fett längesen någonting kul hände.

Jag är kärlekskrank, uttråkad och känner väldigt ofta att jag är ensam. jag vet inte vad fan jag skall göra.
Bara grova depressioner. Jag vet fan heller hur man kommer ut hur det här mönstret, knappt hur man har kul längre.

Ännu längre sen var det man träffade nya människor och var glad.
Är det bara vintern som gör en så här eller är det bara jag som känner så här.

Känner bara för att skriva av mig.

Det här är skit.

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.